مسئول سیاسی لشکر عملیاتی پنج نصر در گفتگو با «بسیج»:

روز قدس، روز وحدت ملت‌های آزادی خواه و استکبار ستیز است

مسئول سیاسی لشکر عملیاتی پنج نصر گفت: روز قدس، روز وحدت ملت‌های آزادی خواه و استکبار ستیز است.
کد خبر: ۹۲۴۳۳۴۴
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
سرگرد پاسدار غیور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ در خصوص بزرگداشت روز قدس،  بیان داشت: اگر روزی آزادیخواهی و استکبار ستیزی و دفاع از مظلومیت فلسطین در روز قدس در چند کشور مسلمان دیده می‌شد، می‌بینیم که استمرار حضورو تلاش مردم انقلابی و مقاوم از آغاز مطرح شدن بزرگداشت این روز توسط حضرت امام (ره) تا به امروز باعث شده که این روحیه و اراده به سراسر ملت‌های آزادیخواه سرایت پیداکرده و برای برچیده شدن سایه ظلم و ستم همه این ملت‌ها یک دل و یکصدا یک فلسطین باشند.

مسئول سیاسی لشکر عملیاتی پنج نصر همچنین افزود: اگر کارشکنی بعضی از سران عرب در گرامیداشت این روز و هم پیمان شدن با اسرائیل نبود، شاید تا به حال این رژیم منحوس در زباله دان تاریخ قرار داشت.

وی همچنین گفت: فلسفه روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان اینست که همه مسلمانان بعد از حدود یک ماه عبادت و بندگی خدا و نزدیک شدن دل‌های مومنان با یکدیگر ندای دفاع از برادر مسلمان خود در فلسطین را در روز‌های پایانی این ماه ضیافت الله سر دهند.

این کارشناس مسائل منطقه همچنین بیان داشت: امسال با توجه به شرایط خاص و شیوع ویروس کرونا و احتمال عدم برگزاری راهپیمایی باید با روش‌های دیگر مانند رژه خودرویی و موتوری و علل خصوص از طریق تولید محتوا در فضای مجازی انزجار خود را از استکبار و این رژیم منحوس صهیونستی ابراز داشت.

وی خاطر نشان کرد: تدبیر امام خمینی (ره) در تبدیل سفارت رژیم غاصب صهیونیستی به سفارت فلسطین و همچنین در اعلام بزرگداشت یوم الله روز جهانی قدس سبب شد که مساله فلسطین به مساله اصلی جهان اسلام تبدیل شودو کماکان بعنوان مسئله اصلی بماند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها