از آغاز مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه تاکنون نزدیک به ۵۲ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان و اقشار محروم جامعه در مناطق مختلف استان اردبیل توزیع شده است.
کد خبر: ۹۲۴۳۴۴۴
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۰

۵۲ هزار بسته معیشتی در قالب کمک مومنانه در استان اردبیل توزیع شد

به گزارش  خبرگزاری بسیج از اردبیل ، سردار جلیل بابازاده  در جلسه قرارگاه کمک مومنانه در استان اردبیل اظهار داشت: از آغاز مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه تاکنون نزدیک به 52 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان و اقشار محروم جامعه در مناطق مختلف استان اردبیل توزیع شده است.

وی از تداوم رزمایش کمک مومنانه در استان اردبیل خبر داد و افزود: مرحله اول رزمایش کمک مومنانه در مناطق مختلف استان اردبیل تا عید سعید فطر با توزیع 13 هزار بسته معیشتی و اقلام غذایی ادامه خواهد یافت و با اتمام توزیع 65 هزار بسته معیشتی به کار خود پایان می‌دهد.

بابازاده با بیان اینکه گام آخر این رزمایش در شهرستان اردبیل برگزار می‌شود تصریح کرد: گام آخر رزمایش بزرگ مردمی و همدلی کمک مومنانه در سطح شهرستان اردبیل و برای توزیع 13 هزار بسته معیشتی در بین جامعه هدف شناسایی شده اجرا خواهد شد.

وی تلاش نیروهای جهادی را در دوران شیوع بیماری ویروسی کرونا قابل تقدیر دانست و ادامه داد: در دوران کرونا به ویژه در راستای اجرای هر چه بهتر رزمایش بزرگ کمک مومنانه در لبیک به منویات مقام معظم رهبری تمامی نیروهای جهادی به ویژه خیران در مناطق مختلف استان تلاش کردند که جای تقدیر دارد.

ارسال نظرات