مدیر مسؤول مرکز بین‌المللی یوم القدس گفت: عزت، اقتدار و افتخارات جبهه مقاومت در فلسطین و منطقه به برکت انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۲۴۳۴۴۷
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۹

موشک‌های مقاومت کابوس صهیونیست‌ها

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، عبدالرحمان ابوسنینه  در مراسم گرامیداشت روز قدس و سوم خرداد که در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: جبهه مقاومت هرچه عزت، اقتدار و افتخار در فلسطین و کشورهای منطقه دارد به برکت انقلاب شکوهمند و مقدس جمهوری اسلامی و استکبارستیزی ایران است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید سلیمانی افزود: هم‌اکنون در جنوب لبنان شاگردان شهید حاج قاسم سلیمانی حضور دارند و در راه مبارزه با رژیم اشغالگر صهیونیستی در حال مبارزه هستند.

مدیرمسؤول مرکز بین‌المللی یوم القدس تصریح کرد: هر ‌شخصی در فلسطین اهل سازش باشد قدرت و جرأت این را ندارد جلوی مردم فلسطین ایستاده و بگوید از قدس چشم پوشی می‌کنیم.

وی ادامه داد: هر زمانی که رژیم اشغالگر صهیونیستی با جبهه مقاومت درگیری نظامی پیدا می‌کند به سرعت متحمل تلفات گوناگون می‌شود و از کشورهای دنیا درخواست میانجی‌گری و آتش بس می‌کند و این یکی از گوشه‌های ذلت این رژیم اشغالگر است.

موشک‌های جبهه مقاومت کابوس صهیونیست‌ها

ابوسنینه اظهار داشت: شاه ایران از رژیم اشغالگر و کودک‌کش صهیونیستی غذا و تسلیحات نظامی خریداری کرده و به این رژیم کمک‌های گوناگون مالی می‌کرد ولی به برکت انقلاب جمهوری اسلامی ایران، در فلسطین و لبنان، موشک‌های تولید می‌شود که بلای جان غده سرطانی منطقه رژیم صهیونیستی شده است.

وی اضافه کرد: جنگی که صدام بر علیه جمهوری اسلامی ایران به راه انداخت، دو هدف اصلی داشت، ایجاد فتنه‌های گوناگون در داخل جمهوری اسلامی ایران و تجزیه کشور ایران، که باید گفت این جنگ بین ایمان ایرانی و کفر صدامی بود.

مدیر مسؤول مرکز بین‌المللی یوم القدس تصریح کرد: شبهه‌هایی مطرح می‌شود مبنی بر اینکه سرزمین‌های اشغالی توسط خود ساکنان فلسطین فروخته و واگذار شده است که این مطلب به هیچ عنوان واقعیت نداشته و ساخته و پرداخته رسانه‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی و غربی است.

وی بیان کرد: قبل از حضور و پیدایش رژیم اشغالگر صهیونیستی در فلسطین، مبارزات مختلفی توسط فلسطینی‌ها بر علیه انگلیس خبیث  انجام می‌شد و انگلیسی‌ها یهودیان را به سرزمین‌های فلسطین وارد کرده و اسکان دادند، سپس شایعاتی توسط انگلیسی‌های خبیث بین ساکنان سرزمین‌های فلسطین به راه انداختند که این یهودیان مسلح و خطرناک هستند و خانه‌های خود را بدون دست زدن به چیزی، ترک کنید و پس از رفع خطر به خانه خود بازگردید.

ابوسنینه ادامه داد: مردم سرزمین‌های فلسطین رفته رفته سرزمین‌های خود را ترک کرده و پس از بازگشت از نقشه شوم انگلیسی‌های خبیث و رژیم اشغالگر صهیونیستی مطلع شدند که شاهد اشغال سرزمین‌های خود بودند و از این رو مبارزات به حق روز به روز قوت گرفت.

وی گفت: حاکمان سعودی و برخی حکام عربی حرف‌هایی می‌زنند که جایش در زباله‌دان تاریخ است و محور مقاومت علی‌رغم وجود محدودیت‌ها و دشمنی‌ها، روز به روز قوی‌تر می‌شود.

ارسال نظرات