خبرهای داغ:

تقویت خط مقاومت راهکار نجات فلسطین است

سرهنگ کرمی فرمانده لشکر 29 سپاه حضرت نبی اکرم (ص) گفت: تقویت خط مقاومت راهکار نجات فلسطین است
کد خبر: ۹۲۴۳۴۷۷
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳

سرهنگ کرمی در گفتگو با خبرنگار بسیج از کرمانشاه :  ضمن گرامیداشت روز قدس اظهار داشت: روز قدس ، تجسم و نمایش انسجام واقعی و حقیقی ملت های آزاده است.

وی افزود: وحدت ملتها در راهپیمایی روز قدس که با حضور خود در این نمایش اقتدار عملی وحدت بین مسلمانان را به رخ دشمن می کشاند و این موهبت الهی است که باید با نثار جان و مال خود از آن نگهداری و مراقبت کنیم که مولاعلی (ع) می فرمایند کسی که به وقت یاری رهبرش در خواب باشد، با لگد دشمن از خواب بیدار می شود.
 

فرمانده لشکر۲۹ سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: خارج کردن مسئله فلسطین از محدوده جغرافیایی سرزمین های اشغالی و تبدیل آن به یک مسئله و دغدغه مطالبه مهم منطقه‌ای ، بین‌المللی و اسلامی است.

سرهنگ کرمی بیان داشت: این مسئله یکی از زمینه های مهم تأثیرگذار در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس بود که از تدابیر و افکار و از جانب آن پیر سفر کرده است و اینکه می بینید ملت های مسلمان در آسیا و اروپا و آفریقا حتی آمریکا از آرمان‌های به حق ملت فلسطین و حمایت از روز قدس که مردم را تا کنون در سنگر مبارزه، حفظ کرده است به برکت حضرت امام(ره) است که با تدابیر انقلابی، مسئله فلسطین تا به امروز زنده مانده و تعطیلی ندارد.

وی با تصریح اینکه راهپیمایی روز قدس مربوط به هیچ دولت و جریانی نیست، خاطرنشان کرد:‌این مهم مطالبه آحاد ملت آزاده ایران و سایر ملت‌های آزاده است .

فرمانده لشکر۲۹ سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه همچنین یادآور شد: روز قدس، روز نمایش اعتقاد خودباوری، دفاع و حمایت از مظلوم است و مبتکر آن بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام (ره) است که با نفس مسیحیایی خود روح امید ومبارزه طلبی و زیر بار زور نرفتن را به دنیای اسلام و بشریت برگرداند و هر سال با وجود جنگ رسانه ای دشمن، پیوند امت اسلامی با آرمان‌های انقلاب اسلامی که یکی از آنها گرامیداشت روز قدس است ، با شکوه‌تر از سال قبل برگزار می‌شود.

سرهنگ کرمی روز قدس را همچون مشت محکمی به دهان دشمن، یاوه گویان جبهه استکبار به رهبری آمریکا جهانخوار برشمرد و گفت: این نماد ارزشمند سال های متمادی از سال 1358 هر سال باشکوه‌تر برگزار می شود.

وی روز قدس را حرکتی برای خنثی کردن این توطئه خباثت آمیزی که استکبار و صهیونیسم و طرفداران دست به یکی کرده اند تا به کلی مسئله فلسطین را به دست فراموشی بسپارند، دانست و تصریح کرد: اما همین حضور با بصیرت مردم در راهپیمایی ها و تظاهرات که هر سال هم پرشورتر، باعظمت‌تر، با قدرت‌تر و صلابت‌تر برگزار می‌شود، اجازه نمی‌دهد این میراث گرانبها فراموش شود.

فرمانده لشکر
۲۹ سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه  در مورد راه حل های نجات فلسطین اشغالی گفت: اولا اشغال فلسطین، زخم کهنه‌ای است که پس از پایان جنگ جهانی دوم و بر اثر سیاست‌های استعماری انگلیس و آمریکا در پیکره جهان اسلام ایجاد شد. این زخم دیرینه که همچنان ملت های مسلمان و آزادی خواهان جهان را رنج می دهد، جز با نابودی غده سرطانی رژیم صهیونیستی و آزاد سازی قدس شریف التیام نمی یابد، بلکه روز جهانی قدس مقدمه ای برای شکل گیری یک جوشش و جنبش جهانی برای رهایی از شر این رژیم کودک کش و ناقض حقوق بشر به تمام معناست.

سرهنگ کرمی ادامه داد: دومأ ایستادگی و مبارزه در برابر استکبار و نقشه های خباثت آمیز آن، مقاومت خود فلسطینی‌ها، تقویت خط مقاومت در دنیای اسلام، مجاهدت و بیداری که الحمدالله مردم فلسطین هم بیدارند، از دیگر راه حل های نجات قدس شریف است، چرا که اگر مقاومت نبود موفقیت اخیر جبهه مقاومت حاصل نمی شد و مهم ترین دستاورد مقاومت ، ایجاد مانع اساسی در برابر پروژه های صهیونیستی است و توانسته برنامه اصلی رژیم صهیونیستی را که سیطره بر کل منطقه بود، به شکست بکشاند.

وی بیان داشت: سومأ به فرموده مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز، هزینه های سازش به مراتب ، خسارت بارتر از مبارزه و ایستادگی در مقابل جبهه استکبار است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار