خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود گفت: قدس نماد اضمحلال استکبار جهانی است و باید بدانند فریاد دفاع از فلسطین خاموش نمی شود.
کد خبر: ۹۲۴۳۶۱۸
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳
قدس؛ نماد اضمحلال استکبار جهانیبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام عیسی سلیمانی، با اشاره به بیانات امام راحل و مقام معظم رهبری بر اهمیت روز جهانی قدس و توجه به این مهم که آرمان فلسطین، آرمان جهان اسلام برای تحقق تمدن اسلامی است، اظهار کرد: امام راحل بر توجه به آزادی قدس شریف، راهبردی را برای مقابله با توطئه‌های شیطانی دشمنان ایجاد کردند که اتحاد جهان اسلام را در برداشت.
وی با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه و تلاش استکبار جهانی برای مقابله با آن گفت: این بیداری نتیجه انقلاب اسلامی و اهداف و آرمان‌های آن است که در منطقه غرب آسیا رخ نمایان کرده و می‌رود که جهان را در برگیرد و این همان چیزی است که دشمنان از آن ترس و واهمه دارند.
مسؤول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: توجه دادن امام راحل به موضوع قدس، قبله اولین اسلام در واقع ایجاد اتحاد بین امت اسلام و ناکام کردن توطئه‌های دشمنان است و همین باعث شده تا نقطه قوت استکبار به نقطه ضعف آنان تبدیل شود.
وی تقارن روز قدس با سالروز فتح خرمشهر را به فال نیک گرفت و گفت: ما در فتح خرمشهر به فرموده رهبر معظم انقلاب، فتح ارزش‌های انسانی و الهی را داشتیم و این یعنی فتح خرمشهر نمادی برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی است.
فریاد دفاع از فلسطین خاموش نمی‌شود
سلیمانی ادامه داد: خرمشهر نماد جهاد اکبر ملت ایران با دست خالی در مقابل تمام دنیاست و این الگویی برای همه آزادی خواهان و مستضعفان جهان است که با اتحاد و توکل بر خدا می‌توان پیروز شد و قدس که نماد اسلام و مسلمانان است، با ایستادگی، مبارزه و مقاومت برابر استکبار و استبداد آزاد خواهد شد.
وی با اشاره به اهمیت بزرگداشت روز قدس و استفاده از همه ابزار برای این مهم عنوان کرد: امسال که نمی‌توان با حضور در اجتماع دفاع از مردم مظلوم فلسطین را فریاد زد، با حضور در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در مقابله با رژیم کودک کش اسرائیل به میدان می‌رویم و در این فضا مانند فضای حقیقی دشمن را مرعوب و مغلوب قدرت مسلمانان خواهیم کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها