روابط‌ عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی در مناطق مختلف استان اردبیل به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی با اجرای برنامه‌آموزشی برنامه‌ریزی‌ کنند.
کد خبر: ۹۲۴۳۸۱۵
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴

روابط‌عمومی‌ها ارتباط دوسویه بین دستگاه‌های اجرایی و مردم را به خوبی ایفا کنند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، اکبر بهنامجو صبح امروز در نشست با هیات رئیسه شورای روابط عمومی‌های استان اردبیل اظهار داشت: فعالیت موثر روابط عمومی‌ها در ادارات و دستگاه‌های اجرایی سطح استان یکی از مهم‌ترین و اولویت‌دار ترین کارها است که در بحث روشنگری و ارتباط دو سویه بین کارکنان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی با مردم نقش ویژه‌ای دارند.

وی ایجاد انگیزه و امید در جامعه را از اهداف روابط عمومی‌ها دانست و افزود: امسال سال پایانی دولت یازدهم است به همین خاطر باید تمام فعالیت‌های انجام شده و در حال انجام برای ایجاد انگیزه و امید در جامعه تبیین شود.

بهنامجو با بیان اینکه روابط‌ عمومی‌ها باید برای کاهش آسیب‌های اجتماعی گام بردارند تصریح کرد: روابط‌ عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی در مناطق مختلف استان اردبیل به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی با اجرای برنامه‌آموزشی برنامه‌ریزی‌ کنند.

استاندار اردبیل با تاکید بر فعالیت مطلوب روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی استان بیان کرد: در تمامی دستگاه‌های اجرایی، ارگان‌ها و نهادها در مناطق مختلف استان اردبیل 44 هزار نفر کارمند فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به نقش روابط عمومی‌ها در مقابله با شیوع بیماری ویروسی کرونا اظهار کرد: وظیفه و اهمیت نقش روابط عمومی‌ها با شیوع بیماری ویروسی کرونا چندین برابر شد به طوری که امروز این قشر از جامعه باید برنامه‌های آموزشی لازم را ترویج دهند.

ارسال نظرات