خبرهای داغ:
ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد به مناسبت سالروز حماسه فتح خرمشهر بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۴۳۸۴۴
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، در متن این بیانیه آمده است:

عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس "حماسه فتح خرمشهر" سوم خرداد سال 1361 را رقم زد، و نقطه عطف سرنوشت‌سازی در روند جنگ تحمیلی 8 ساله و دفاع مقدس ملت ایران به شمار می‌رود که طی آن پیام مقاومت و ذلت‌ناپذیری ایرانیان غیور و غیرتمند و تربیت‌یافتگان مکتب قرآن و اهل بیت علیهم‌السلام رساتر از همیشه به جبهه ضدانقلاب و دشمنان انقلاب اسلامی رسید. 

خلق حماسه‌ی سوم خرداد یادآور رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های جوانان میهن اسلامی است ،که شهدای عزیز و گرانقدرمان با اهداء خون‌‌های پاک و بذل جان‌های مطهر خود ، این حماسه عظیم را در تاریخ افتخارات ملی و دفتر قطور خاطرات ملت شریف ایران اسلامی  به ثبت رساندند.

روز آزادی خرمشهر، روز یادآوری فتح فاتحان بر بلندترین و ناممکن ترین فرازها و روزی است که سپاه دشمن در مقابل ایمان زمینیان آسمانی تبار به زانو درآمد و دست خدا قفل گشای درهای بسته شد .

بی تردید فتح خرمشهر با ابعاد و زوایای خیره كننده و ظرفیت پتانسیل معنوی و ارزشی خود برای همیشه خواهد توانست الگوی ملت ایران و بلكه ملت‌های آزادیخواه و حق طلب در عرصه رویارویی با قدرت‌های استكباری و سلطه‌گر قرار گیرد و سربلندی و موفقیت آنان را تضمین نماید.

ملتی که با ویژگی های منحصر به فرد از جمله تنوع قومی ، مذهبی و نژادی اما با هویت مشترک اسلامی - ایرانی ، تحت زعامت و هدایت های حکیمانه و نافذ ولی فقیه و معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) حماسه بی نظیر، تاریخی و درخشان هشت سال دفاع مقدس را رقم زد، بی تردید با تأسی به این تجربه گران سنگ در سایه وحدت ، همدلی و یک صدایی و به ویژه اطاعت پذیری از مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) ، بر تمامی چالش ها و موانع مصنوع و تلاش باطل دشمنان فائق خواهد آمد و جایگاه و نقش پرفروغ خود نزد امت اسلامی و نیز آینده  جهان اسلام را مایه خفت، عصبانیت و استیصال آنان قرار می دهد.

ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد ؛ یاد و خاطره امام راحل (ره)، شهیدان و حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و نهادینه شدن راهبرد مقاومت و نفوذ روحیه و تفکر بسیجی که امروز در فراسوی مرزهای ایران اسلامی مخمصه بزرگ دشمنان اسلام ناب در منطقه را رقم زده تاکید دارد امت اسلامی در آینده‌ای نه چندان دور مفتخر به آزادسازی قدس شریف و مسجدالاقصی و پاک‌سازی سرزمین‌های اشغالی از لوث وجود صهیونیست‌های غاصب و جنایتکار خواهد شد و این وعده الهی است.

پاسداران انقلاب و بسیجیان دریادل ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد برای پاسداری از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی و مقابله با تهدیدات بیگانگان و قدرتهای شیطانی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی و ایادی آنان آماده و هشدار می دهد هرگونه اشتباه محاسباتی و خطای راهبردی از سوی دشمنان با پاسخ قاطعانه، کوبنده و پشیمان کننده مواجه خواهد شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها