فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ:

آزادسازی خرمشهر راهبرد مقاومت را در فراسوی مرزها نهادینه کرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ گفت: آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران محسوب می شود که لحن دنیا با ما را تغییر داد و راهبرد مقاومت را در فراسوی مرزها نهادینه کرد.
کد خبر: ۹۲۴۳۸۹۷
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار عزیز موسایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ در آئین عطرافشانی و گلباران قبور مطهر شهر چلگرد به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: سوم خرداد و آزادی خرمشهر یکی از سرمایه‌های هشت سال دفاع مقدس است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهرنگ درحاشیه غباررویی وتجدیدمیثاق باشهداء،ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره)و شهیدان گفت: سوم خرداد، روز پیروزی اسلام بر کفر جهانی است، چرا که پیروزی و فتح خرمشهر، نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس و یک یوم‌الله اکبر است.

سرهنگ موسایی درادامه تاکیدکرد: الگوگیری ازفتح خرمشهرامروز در فراسوی مرزهای ایران اسلامی مخمصه بزرگ دشمنان اسلام ناب محمدی در منطقه را رقم زده است و امت اسلامی در آینده‌ای نه چندان دور مفتخر به آزادسازی قدس شریف و مسجدالاقصی و پاک‌سازی سرزمین‌های اشغالی از لوث وجود صهیونیست‌های غاصب و جنایتکار خواهد شد و این وعده الهی است.

وی بااشاره به بیانات حکیمانه رهبرانقلاب مبنی بر اینکه؛ دشمن راز پیروزی ما در خرمشهر و خرمشهرها را به چشم دید و امروز سعی می کند همین پرچم را سرنگون کند, اظهارداشت: نهادینه شدن فرهنگ ایثارومقاومت دشمنان اسلام راعصبانی کرده است برای شکست مقاومت همیشه به دنبال توطئه می باشد که ما بایدهمیشه هوشیارباشیم.

فرمانده ناحیه بسیج شهرستان کوهرنگ با اشاره به سخن امام عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی که فرمودند: «خرمشهر را خدا آزاد کرد» افزود: اگر به جهت نظامی، نگاهی داشته باشیم به وضعیت جنگ تحمیلی که استکبار جهانی آن را به نظام مقدس جمهوری اسلامی تحمیل کرد و صدام در مخیله خود، طراحی کرده بودد که ظرف سه روز به تهران برسد، اما مردم غیور ایران اسلامی، رزمندگان، بسیجیان، ارتشیان و پاسداران انقلاب اسلامی، دژی که دشمن در خرمشهر ایجاد کرده بود را با دست خالی اما با توکل به خدای متعال فتح کردند.

سرهنگ موسایی به استحکامات بسیار قوی در دژ خرمشهر از سوی رژیم بعث عراق اشاره کرد و گفت:  کارشناسان نظامی به هیچ عنوان این دژ را قابل فتح نمی‌دانستند، اما بحمدلله رزمندگان اسلام با توکل به خدا و ذات اقدس الهی و ائمه و معصومین ورود کردند و خرمشهر را فتح نمودند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهرنگ، با بیان اینکه امروز نیز مسئله فلسطین وفتح قدس به‌ عنوان مسئله اول جهان اسلام است اظهارداشت: همانگونه که با توکل به خداوند متعال خرمشهر آزاد شد، فتح قدس نیز با توکل برخدا و ایثار و فدارکاری و مقاومت با ایمان،  با پیروزی همراه خواهد بود.

در پایان شرکت کنندگان در این مراسم معنوی با غبار روبی و عطرافشانی مزار شهداء و قرائت فاتحه، ضمن ادای احترام به روح بلند و ملکوتی شهدا، بار دیگر با آرمان های والای شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

 

ارسال نظرات