خبرهای داغ:
معاون وزیر صمت:

دشمنان معیشت مردم را نشانه گرفته‌اند

معاون وزیر صمت با بیان اینکه دشمنان سفره و معیشت‌ مردم را نشانه گرفته‌اند، گفت: امروز وظیفه ما تولید و تامین است و باید نگاهمان را عمیق‌تر کنیم و افق دور را ببینیم.
کد خبر: ۹۲۴۴۰۴۰
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹

دشمنان معیشت مردم را نشانه گرفته‌اندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، یزدان سیف در اولین جلسه شورای اداری شهرستان نهاوند در سال ۱۳۹۹ ضمن تقدیر از بهرام‌نیا نماینده سابق نهاوند برای شهبازی نماینده منتخب این شهرستان در مجلس یازدهم آرزوی موفقیت کرد و اظهار داشت: امروز امید به آینده، به عنوان عامل توسعه در سالی که مقام معظم رهبری به عنوان جهش تولید نامگذاری کردند، خواهد بود و دشمنان می‌خواهند جمهوری اسلامی را ناکارآمد نشان دهند.

وی با بیان اینکه دشمنان سفره‌ و معیشت مردم را نشانه گرفته‌اند، گفت: امروز وظیفه ما تولید و تامین است و باید نگاهمان را عمیق‌تر کنیم و افق دور را ببینیم.

معاون وزیر صمت با بیان اینکه، با تاسیس مرکز ذخیره‌سازی روغن در شهرستان به هرآنچه مورد انتظار فرماندار است، خواهیم رسید، اظهار داشت: انبارهای نفت شهرستان که به انبار روغن اختصاص یافته است نیز امروز بازدید خواهیم کرد و امیدواریم راه پیشرفت و توسعه شهرستان نهاوند با این گونه پروژه‌ها باز شود .

وی در خصوص کمبود سهمیه کود شیمیایی در شهرستان نهاوند بیان داشت: کمبود سهمیه کود شیمیایی کشاورزان نهاوند را هم بررسی خواهیم کرد و از سرپرست جهاد نیز خواستار سهم بیشتری با توجه به افزایش بارندگی‌ها به کشاورزان هستیم و کمک خواهیم کرد که این مشکل کشاورزان برطرف شود و همچنین اداره غله هم در شهرستان نهاوند مستقر خواهد شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار