پیام تبریک مشترک فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر

سردار جهانبخش کرمی و حجت الاسلام حسن بیگدلی؛ فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در پیامی مشترک فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفتند.
کد خبر: ۹۲۴۴۱۲۶
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز عید فطر روز پاکی روح و فرصت برخورداری از فیض عظیم الهی و در پیش گرفتن راه مستقیم پروردگار پس از ماه طهارت و ضیافت الهی است. روز عیدی گرفتن از خدای متعال، با دل خاضع و خاشع و درخواست خیراتی که به برترین بندگانش عنایت فرمود: ه که توفیق دستیابی به تابش نور معرفت و توبه برای رفع تاریکی‌ها و گرفتاری‌ها بوده است.

رمضان برای ما مسلمانان نه فقط ماه عبادت و بندگی که ماه همدلی و مهربانی و دستگیری از یکدیگر است. هر سال رمضان که می‌رسد سفره‌های مهربانی گسترده شده و مهربانی‌ها و همدلی‌ها سرشار می‌گردد. امسال به سبب شیوع ویروس کرونا رمضان دشواری‌های خودش را داشت و به جای سفره‌های گسترده افطار سفره‌های مهربانی و مردم‌داری و خدمت‌رسانی گسترده شده بود.

مردم سرافراز ایران اسلامی در ماه رمضان با تمسک به آموزه‌های دینی و لبیک به اوامر، ولی امر مسلمین جهان، با در پیش گرفتن رزمایش مواسات و همدلی با عشق و ایثار در آزمون «فاستبقوا الخیرات» و انجام کمک مومنانه به همنوعان خود، روش صحیح انسانی و سبک زندگی اسلامی را به مدعیان تمدن در دنیا نشان دادند.

حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر را به محضر حضرت، ولی عصر امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) و مردم مسلمان به ویژه مردم انقلابی عزیزمان تبریک گفته و همچنین رفع مشکلات دردمندان از ویروس منحوس کرونا را از خداوند متعال خواستاریم.

جهانبخش کرمی
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان


حسن بیگدلی
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان
ارسال نظرات
آخرین اخبار