فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با تاکید به لزوم الگوسازی از سبک زندگی شهدا در جامعه گفت: هنوز هم برکات ایثار و گذشت شهدا و رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس شامل حال ملت شریف ایران در شرایط سخت بوده و خواهد بود.
کد خبر: ۹۲۴۴۲۱۶
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴

لزوم توجه به الگوسازی از سبک زندگی شهدا در جامعه

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار جلیل بابازاده ظهر امروز در مراسم افتتاح خیابان جدیدالاحداث سردار «شهید شاپور برزگر» در اردبیل با اشاره به خصوصیات بارز این شهید والامقام اظهار کرد: سردار شهید شاپور برزگر انسانی خلاق، مبتکر در میدان نبرد، ولایی، شجاع و با اخلاص بود.

وی افزود: نامگذاری خیابان جدیدالاحداث با نام این شهید والامقام، بزرگداشت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره تمامی شهداء و رزمندگان است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با تاکید به لزوم الگوسازی از سبک زندگی شهدا در جامعه بیان کرد: سردار شهید شاپور برزگر محدود به قشر خاصی نبود، بلکه متعلق به تمام مردم اردبیل، ایران و تمام آزادمردان جهان بود و باید در زنده نگه داشتن نام و یاد این شهید بزرگوار تلاش کنیم.

بابازاده به بیماری کرونا و ایثار افرادی در این شرایط اشاره کرد و گفت: در شرایط سخت شیوع بیماری کرونا انسان‌های معتقد و با ایمان وارد میدان شدند و خود را سپری در مقابل این بیماری ساختند تا جان انسان‌ها را حفظ کنند.

وی تصریح کرد: ایثار و گذشت این افراد قطعا تأثیر گرفته از رشادت‌ها، ایثار و فداکاری‌های شهدا در دوران دفاع مقدس بود که راه را به ما نشان دادند و هنوز هم برکات ایثار و گذشت آنان شامل حال ملت شریف ایران در شرایط سخت بوده و خواهد بود.

ارسال نظرات