تبریک موسسه بین الحرمین به مناسبت عید فطر

موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود در پیامی عید سعید فطر را به همه مسلمانان در سراسر جهان و علی الخصوص هم میهنان عزیزمان در کشور ایران اسلامی تبریک گفت.
کد خبر: ۹۲۴۴۲۵۶
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود در پیامی عید سعید فطر را به همه مسلمانان در سراسر جهان و علی الخصوص هم میهنان عزیزمان در کشور ایران اسلامی تبریک گفت.
متن کامل پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ماه رمضان، ماه عبادت، ماه نزول قرآن، ماه ذکرخدا به پایان رسید. خوشا بر آنان که در این ماه مبارک توشه‌ای از تقوی برگرفتند و خانه آخرت خویش را آباد کردند. همان بندگان مؤمنی که با روزه‌داری، تلاوت قرآن و اقامه‌ی نماز همراه و هم‌نفسشان در این ایام مبارک بود. امیدواریم خداوند منان به کرم بی‌منت‌های خود ما را در زمره‌ی این بندگان خالص قرار دهد.
ان شاءالله که لطافت روح و سر زندگی دل و پرهیز از گناه، به یمن مداومت بر ذکر پروردگار منان و پیروی از سنت رسول اکرم صلی الله علیه و سلم در لحظه لحظه حیات و گوشه گوشه وجودمان جاری و ساری گردد. چرا که بی تردید سعادت و سرافرازی ابدی از آن کسانی است که همه عمر، چون ایام این ماه عزیز، اندیشه عبادت پروردگار منان دارند و خدمتگزاری و مهربانی به خلق او.
عید فطر روز تولد دوباره انسان و فصل تازه شکفتن ایمان در روح و جان‌های پاک و بیدار است. عید فطر، عید فطرت‌های روشنی می‌باشد که پس از گذشت ماه مبارک رمضان در نخستین روز ماه شوال اجر و پاداش خود را تنها در قرب الهی جستجو می‌کنند. روزی است که انسان به فطرت پاک خود باز می‏گردد و به شکرانه این نعمت بزرگ و بی کران، به ستایش باری تعالی پرداخته و زنگار گناه را از آئینه روشن قلب و جان می‌زداید.
عید فطر به راستی که روز عزیز و خجسته‌ای است، روزى است که خداوند آن را از میان دیگر روز‌ها بر گزیده است و به بندگان ناچیزش اجازه داده تا در این روز نزد حضرت او گرد آیند و بر خوان کرم او بنشینند و ادب بندگى بجاى آورند.
موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود بر خود لازم می‌داند حلول عید سعید فطر، نماد برجسته رهایی از قیود مادی و عروج در فضای رحمت و آرامش الهی را به همه مسلمانان در سراسر جهان وخصوصاً ایرانیان عزیز و گرامی تبریک عرض نموده و استمرار خالصانه بندگی پروردگار متعال و مهربانی و همدردی با بندگان پروردگار را مسئلت می‌نماید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار