خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: جوانان صاحب فکر و ایده می‌توانند منشاء تحول‌های بزرگ و تغییرهای عمده باشند.
کد خبر: ۹۲۴۴۲۸۹
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۲

 حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اخیرا در ارتباط تصویری با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی کشورمان بیاناتی داشتند، که باید مورد تامل قرار گیرد.

وی با بیان اینکه، رهبری در این سخنرانی فرمودند که «آینده در اختیار جوان‌ها و متعلّق به این جوان‌ها است، شکّی نیست که در آینده‌ی میان‌مدّت، بعضاً در آینده‌ی کوتاه‌مدّت، مسئولیّت بسیاری از همین موضوعاتی را که امروز شما دارید مطرح می‌کنید، متوجّه به شما جوان‌ها و مجموعه‌ی جوان‌هایی که امروز مخاطب این حرف‌ها هستند خواهد شد، ادامه داد: بنابراین باید برای پرورش نسل جدید بیش از پیش اهتمام شود، چرا که سکاندار امور کشور در سال‌های آتی آنها هستند.

وی ضمن تاکید بر اینکه باید از جوان صاحب فکر و اندیشه در پیشبرد امور کشور به صورت حداکثری استفاده شود، ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس نیز شاهد بودیم که مسئولیت‌های خطیری به این قشر سپرده می‌شد و با سربلندی آن را به سرانجام می‌رساندند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: رهبری در لابه‌لای فرمایشات‌شان به وجود عناصر ذی‌قیمت در طبیعت جوانی همچون امید، ابتکار، صراحت، خطرپذیری و خستگی‌ناپذیری اشاره کردند، که همین مطالب نشان می‌دهد که جوانان جایگاه رفیعی در منظر رهبری دارند.

سرایی خاطرنشان کرد: همان طور که ولی امر مسلمین با آن جایگاه و مسئولیت‌های خطیر برای نسل جوان کشورمان وقت اختصاص می‌دهند، صحبت‌های‌شان را می‌شنوند و مطالبی را به آنها متذکر می‌دهند؛ خود گویای اهمیت توجه به نسل جدید است و باید در عرصه‌های مختلف از ظرفیت‌های نهفته در آنها استفاده شود.

وی اظهار کرد: جوانان صاحب فکر و ایده همچنین متعهد می‌توانند منشاء تحول‌های بزرگ در کشورمان باشند و در صورت بها دادن به آنها می‌توان بسیاری از مشکلات کشورمان را در حوزه‌های اقتصادی و صنعتی برطرف کرد؛ کما اینکه بسیاری از دانشمندان در علوم مختلف نیز از بین جوانان هستند.

انتهای پیام

ارسال نظرات