توزیع ۳۱ سری جهیزیه و ۶۰۰ سری ‪بسته مواد غذایی بین نیازمندان در جغتای

۳۱ سری جهیزیه و ۶۰۰ سری ‪بسته مواد غذایی بین نیازمندان در جغتای به مناسبت عید سعید فطر توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۴۴۳۶۲
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲
اسماعیل زیبایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر قهرمان و تبریک عید سعید فطر از توزیع ۳۱ سری جهیزیه به اعتبار ۱۲۴ میلیون تومان و ۰۰ بسته غذایی به ارزش  ۱۸۴ میلیون تومان در این روز خبر داد.

اسماعیل زیبایی گفت: قیمت هر سری جهیزیه مبلغ ۴‪ میلیون تومان است که با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) اداره بهزیستی و خیرین شهرستان جغتای تامین گردیده است.

فرمانده ناحیه جغتای افزود: اولویت برنامه‌های سپاه و بسیج محرومیت زدایی و کمک به اقشار آسیب پذیر و کم در آمد است و در همین خصوص از کلیه مسئولین، خیرین، ادارات مختلف برای تحقق این امر دعوت نمود.

زیبایی خاطر نشان کرد: سه مرحله رزمایش کمک مومنانه در جغتای مبلغی بالغ بر ۹‪۷۰ میلیون تومان در غالب بسته‌های غذایی، بهداشتی، قربانی فقط توسط بسیج بین نیازمندان توزیع گردیده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جغتای در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای عملیات بیت المقدس و سوم خرداد و همچنین سید شهدای مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان گفت:خدای متعال را شاکریم که نعمت خدمت گذاری به بسیجیان و مردم عزیز را در کسوت پاسداری به ما عنایت فرمود و از خدای قادر متعال می‌خواهیم که مارا شرمنده شهدا مگرداند. وان شاالله ادامه دهنده راه شهدا باشیم و عاقبت ما ختم به شهادت شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها