خبرهای داغ:

برگزاری سکوی روایتگری در بسیج هندیجان

رزمنده روایتگر هشت سال دفاع مقدس در هندیجان ، برادر بسیجی بهمن گنجی در جمع بسیجیان و فرمانده پایگاه های مقاومت بسیج و کادر شهید علی هاشمی حوزه مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی هندیجان و گردان بیت المقدس از رشادت ها و حماسه های ماندگار شهدا و رزمندگان در عملیات بیت المقدس آزاد سازی خرمشهر قهرمان خاطرات ارزنده ایی را بازگو نمود و تاکید داشت : با فرهنگ سازی مناسب می توان خاطرات و وصیت نامه های شهدا و رزمندگان، جانبازان و آزادگان در دوران هشت ساله دفاع مقدس را بصورت کتاب یا مقاله و دیگر کارهای فرهنگی هنری برای نسل های کنونی و آیندگان انتقال و معرفی نمود.
کد خبر: ۹۲۴۴۴۶۱
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، جلسه روایتگری با دعوت از رزمندگان اسلام و بسیجیان به مناسبت گرامیداشت آزاد سازی خرمشهر با همت حوزه مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی شهرستان هندیجان در سالن حوزه شهری برگزار شد.

 

بسیجی رزمنده روایتگر و یادگارهشت سال دفاع مقدس و فرمانده سابق گردان بیت المقدس ، بهمن گنجی در جمع بسیجیان اظهار داشت : رزمندگان دلاور بسیجی هندیجان در عملیات بیت المقدس برای آزادی خرمشهر رشادت های بی نظیری از خود نشان دادند که دراین راه مقدس شهدای والامقامی تقدیم اسلام شد و ما افتخار می کنیم مردم کشور ایران به عنوان الگوی تمام آزادیخواهان جهان شده است.

 

وی افزود: آزاد سازی خرمشهر با حماسه آفرینی های رزمندگان اسلام و مخصوصا نیروهای سپاه و بسیج و ارتش محقق شد و دشمن بعثی صدام را بطور کامل شکست دادند و از خرمشهر بیرون راندن و عملیات بیت المقدس یکی از عملیات های مهم و حساس و تاثیر گذار بود و بعد از این عملیات ، دشمن بعثی شکست های پی در پی داشتند.

 

در ادامه گزارش خبری، رزمایش همدلی و احسان بسته های معیشتی اهدایی ستاد فرمان اجرای حضرت امام راحل استان خوزستان با همکاری ناحیه سپاه و گروه های جهادی بسیج پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان هندیجان برای کمک به محرومین و آسیب دیدگان از ویروس کرونا برگزار شد.

 

دراین رزمایش بیش از ۲۰۰ بسته معیشتی شامل برنج ، روغن، ماکارونی ، سویا ، رب گوجه ودیگر اقلام در میان نیازمندان شهری وروستایی شهرستان هندیجان با همکاری گروه های جهادی بسیج توزیع شدند و تاکنون چند ین مرحله رزمایش در قالب کمک مومنانه با هماهنگی و برنامه ریزی در شهرستان هندیجان انجام گرفته است .

 

ناحیه سپاه هندیجان با پیگیری بسته های معیشتی با شناسایی افراد محروم و بی بضاعت و کسانی که دچار مشکل از ویروس کرونا شده اند کمک رسانی داشته که انشالله با همکاری خیرین اینگونه خدمات رسانی با تلاش های ناحیه سپاه ادامه خواهد داشت.

 

 

برگزاری نخستین یادواره شهدای هندیجان بصورت مجازی

همچنین فرمانده ناحیه سپاه هندیجان گفت: به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر و ارج نهادن به رشادت ها و حماسه های شهدا و ترویج فرهنگ ایثار، نخستین یادواره شهدای عملیات بیت المقدس شهرستان هندیجان در آزاد سازی خرمشهر بصورت مجازی در فضای مجازی برگزار شد.

 

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی در شامگاه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: عملیات بیت المقدس آزاد سازی خرمشهر قهرمان در سوم خرداد ۱۳۶۱ ، رزمندگان دلاور بسیجی، سپاهی وارتشی با اتحاد و انسجام با پیروی از فرمایشات حکیمانه امام راحل در مقابل دشمن تا دندان مسلح صدام بعثی جنایتکار با پشتیبانی استکبار جهانی آمریکای تروریست ودیگر مزدوران ، ایستادگی نمودند تا اینکه خرمشهر فتح شد.

 

وی افزود : در عملیات بیت المقدس آزاد سازی خرمشهر ، یازده شهید والامقام از شهرستان هندیجان در این عملیات به فیض شهادت نائل شدند و افتخارات آفریند که به همین منظور نخستین یادواره شهدای هندیجان در عملیات بیت المقدس بصورت مجازی در حال برگزاری است که با هماهنگی و نظم و برنامه ریزی در فضای مجازی برای همراهی مردم طلاع رسانی گسترده ایی شده است.

 

وی بابیان تلاش فعال مردم هندیجان در دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: مردم صبور و انقلابی و ولایتی شهرستان هندیجان در دوران هشت سال دفاع مقدس با تمام امکانات پای کار بودند و هرگونه خدماتی را انجام می دادند و از راه خلیج فارس با شناورهای لنج هندیجان رزمندگان و تجهیزات نظامی برای آزادی خرمشهر فرستاده می شدند.

 

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد: رزمندگان دلاور بسیجی هندیجان در دوران هشت سال دفاع مقدس قهرمانانه در مقابل دشمن بعثی در کنار دیگر نیروهای بسیج مبارزه می کردند که در این راه مقدس شهدای ارزشمندی تقدیم اسلام شد.

 

وی بااشاره به ترویج خاطرات و وصیت نامه های شهدا بیان کرد : همه ماها برای قدرشناسی از ایثار شهدا و رزمندگان و جانبازان و آزادگان با یک اقدام فرهنگی مناسب خاطرات و وصیت نامه ها ی آنها را با بهترین شکل ممکن به نسل های کنونی و نسل های آینده منتقل نمود .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار