خبرگزاری بسیج: حضرت حافظ حدود 700 سال پیش زبان حال امروز برخی از رجال و سیاستمداران ما را به زیبایی به تصویر کشید و فرمود:« سال‌ها دل طلب جام جم از ما می‌کرد/ وان چه خود داشت ز بیگانه تمنا می‌کرد/ گوهری کز صدف کون و مکان بیرون است/ طلب از گمشدگان لب دریا می‌کرد.
کد خبر: ۹۲۴۴۵۶۱
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۱

اکنون برخی سیاستمداران با وجودیکه هزاران بار در طول چهل سال از ریسمان های رنگارنگ غرب و اروپا گزیده شده اند، اما هنوز هم طلب جام جم از برجام بی سرانجام میکنند.

به عکسها دقت کنید سر و دست شکستن برای عکس سلفی گرفتن برخی نمایندگان مجلس با موگرینی مسئول وقت سیاست خارجی اتحادیه اروپا در مجلس شورای اسلامی دوره دهم و عکسی از کارکنان شرکت نفت ونزوئلا در حال بوسیدن پرچم مقدس ایران و تشکر از ایران به خاطر ارسال لوازم فنی برای پالایشگاه های آن کشور به همراه پنج سوپر تانکر حامل بنزین به وقت تحریم درست در حیاط خلوط آمریکا با تدبیر و درایت رهبری معظم و ارسال پیام به دولت سوئیس و برخی میانجی گران عربی در صورت کوچکترین مشکلی برای تانکرهای نفتی ایرانی رخ دهد دولت آمریکا ضربات سختی در منطقه و خلیج فارس خواهد خورد. عکس اول حاصل برجام بی فرجام بوده و عکس دوم نشان از درایت و تدبیر فرزندان سبز پوش ایران و اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی ......نگاه به درون ......وگام دوم انقلاب  است. و آغاز شکست نظم جهانی غرب وآمریکا و توجهات سیاسیون دنیا به سمت شرق و ایران خواهد بود. البته همراه پیامی به گاوهای شیرده عربی به سرکردگی عربستان و گوش فرا دادن و تعامل با ایران است.

 ان شاالله

 حمید ستاری  -  مسجد جامع حضرت رقیه س کیانشهر قرارگاه فرهنگی بصیرتی محرومیت زدایی حاج حسین همدانی حوزه بسیج ۳۲۷سیدالشهدا ع

ارسال نظرات