در پی تشدید نظارت‌های بهداشتی در تربت حیدریه؛
 رئیس اداره سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: در پی تشدید نظارت‌ها در ماه مبارک رمضان و طرح بسیج ملی مقابله با کرونا، از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون ۲۱ مرکز و اماکن عمومی و ۲ مرکز عرضه قلیان پلمپ شد.
کد خبر: ۹۲۴۴۶۰۸
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۹
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مهندس مهدی سعیدی در این خصوص ابراز داشت:تعداد ۳ هزار و ۵۹۷ بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی صورت گرفته که در همین راستا ۲۱ مرکز و امکنه عمومی و ۲ مرکز عرضه قلیان پلمب، تعداد ۶۲ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی به مراجع قضایی معرفی و نیز ۲ هزار و ۹۱۷ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته معدوم شده است.
 
مهندس سعیدی با بیان اینکه از ۲۵ مدرسه در شهرستان بازدید بعمل آمده است افزود: ۴۶۸ مورد گندزدایی و ضد عفونی منازل و اماکن عمومی نیز توسط کارشناسان این اداره انجام شده است.
 
وی در ادامه تصریح کرد: اداره سلامت محیط و کار در جهت حفظ سلامت شهروندان و ایجاد آرامش روانی در زمینه انتقال احتمالی ویروس کرونا در شب‌های قدر، اقدام به بازدید و ساماندهی وضعیت ضد عفونی مساجد و حسینیه‌ها و نیز اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی نموده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها