رییس ستاد اجرایی پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ۱۰ هزار و ۸۳۷ نفر در این استان واجد شرایط برای رای دادن در پنجمین دوره از انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر هستند.
کد خبر: ۹۲۴۴۶۱۰
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان،شهرام میرزایی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این تعداد متشکل از جوانان، امدادگران و داوطلبان دارای شرایط رای دادن در پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر این استان در شهرستان های خدابنده، طارم، ابهر، زنجان، ماهنشان، خرمدره و ایجرود هستند.

وی با بیان اینکه هلال احمر سازمانی امدادی و بشر دوستانه بین المللی است، اظهارداشت: عموم مردم می توانند در آن عضویت داشته و در تعیین سرنوشت آن نیز نقش مستقیم و اثرگذاری را ایفا کنند.

رییس ستاد اجرایی پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: مردم ارکان اصلی هلال احمر را تشکیل می دهند و سرمایه ارزشمند این نهاد عام المنفعه نیز محسوب می شوند.

میرزایی افزود: انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر بستر و فرصتی مهم برای ایفای نقش تصمیم ساز اعضای جوانان، امدادگران و داوطلبان در جمعیت هلال احمر است.

وی تاکید کرد: بر همین اساس نیز اعضا و داوطلبان جمعیت هلال احمر با تشکیل شوراهای اجرایی در مراکز شهرستان ها، هیات مدیره در مرکز استان و شورای عالی در جمعیت هلال احمر کشور در ارکان تصمیم گیری و تصمیم سازی این سازمان مردم نهاد نقش ایفا می کنند.

رییس ستاد اجرایی پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: شرایط شرکت کننده‌ها و انتخاب کنندگان در انتخابات جمعیت هلال احمر تابعیت جمهوری اسلامی، حداقل ۱۸ سال تمام و داشتن ۶ ماه سابقه عضویت داوطلبی در هلال احمر است.

میرزایی یادآوری کرد: انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر هر چهار سال یک بار در همه مراکز جمعیت هلال احمر کشور برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: این دوره از انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر در استان زنجان نیز در هفت شعبه همزمان با سراسر کشور ۲۳ خرداد امسال برگزار خواهد شد.

رییس ستاد اجرایی پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مراحل مختلف رای گیری و شمارش آرا به حتم لحاظ می شود و با توجه به شیوع ویروس کرونا یکی از اولویت های ستاد انتخابات در استان رعایت فاصله گذاری اجتماعی اعضای شرکت کننده و همکاران در انتخابات است تا از شیوع و انتقال این ویروس جلوگیری شود.

ارسال نظرات