سعد زعفری هشجین
مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل در گفتگو با بسیج :
پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی آبدرمانی‌ها برای تصویب در ستاد استانی مقابله کرونا تدوین می‌شود.
کد خبر: ۹۲۴۴۶۳۱
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳

تدوین پروتکل‌ بهداشتی بازگشایی آبدرمانی‌ها در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی آبدرمانی‌ها برای تصویب در ستاد استانی مقابله کرونا تدوین می‌شود.

نادر فلاحی در گفتگو با خبرگزاری بسیج اردبیل اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده مبنی بر تلاش برای بازگشایی آبدرمانی‌های استان، طی هفته جاری نسبت به تدوین پروتکل بهداشتی آب‌های گرم و معدنی اقدام خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی ادامه داد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و مراکز تحقیقاتی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و انجمن آب‌های درمانی با تدوین این پروتکل‌ها و ارائه آن به ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا  در زمینه بازگشایی این مراکز اقدام خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: پس از تصویب این موضوع ، فعالیت آبگرم‌های معدنی استان دوباره آغاز خواهد شد.

فلاحی با اشاره به همکاری خوب جامعه آبدرمانی‌های استان در ایام شیوع ویروس کرونا گفت: مسئولان مراکز آبدرمانی در همان روزهای نخست شیوع ویروس کرونا اقدام به تعطیلی مراکز خود کرده و در حال حاضر نیز آماده بازگشایی آبدرمانی‌ها با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی هستند.

ارسال نظرات