مدیر کل صدا و سیما افزود: یک نظامی سپاه در یمن نیست این فرهنگ سپاه است که گسترش یافته است. و یا در لبنان فرهنگ سپاه است که جبهه مقاومت را قوی کرده است.
کد خبر: ۹۲۴۴۹۸۴
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، صبح امروز حجت الاسلام و المسلمین عرب پورمسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله و رضا موحد مسئول معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ثارالله با علی رمضانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان و معاونت‌های صدا و سیمای مرکز کرمان دیدار و گفتگو کردند
در این دیدار علی رمضانی اظهار داشت: بین سپاه و صدا و سیما هیچگونه دوگانگی نداریم وحدت فرماندهی و وحدت اهداف است.
مدیر کل صدا و سیما افزود: سپاه ماهیت کلی اش پاسداری از انقلاب است و انقلاب جنبه‌های متعددی دارد و یک نهاد صرفا نظامی نیستد ما به این اعتقاد داریم.
وی ادامه داد: بیشترین حساسیت دشمن این است که فرهنگ انقلاب صادر نشود، ولی صادر شده است الان در یمن نظامی سپاه کار نمی‌کند و یک نظامی سپاه در یمن نیست این فرهنگ سپاه است که گسترش یافته است؛ و یا در لبنان فرهنگ سپاه است که جبهه مقاومت را قوی کرده است.
علی رمضانی تصریح کرد: سپاه و صدا و سیما هر دو سازمان فرهنگی هستند که فرمانده و اهدافشان یکی است این ظرفیت بزرگی است و ما به آن افتخار می‌کنیم.
مدیرکل صدا و سیما خاطر نشان کرد: صدا و سیما کاملا آماده در خدمت و هم سو و هم جهت با شماست تا ان شاالله بتوانیم به اهداف انقلاب اسلامی دست یابیم
ارسال نظرات