نماینده شهرستان های شاهرود و میامی، رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان برای یک‌سال

«علی‌اصغر خانی» نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی، برای یک‌سال به‌عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان انتخاب شد.
کد خبر: ۹۲۴۴۹۸۶
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰
نماینده شهرستان های شاهرود و میامی، رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان برای یک‌سالبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، موضوع فعال‌سازی هر چه سریع‌تر مجمع نمایندگان استان سمنان برای خدمت بدون فوت وقت به مردم این استان در حاشیه نشست صبح امروز مجلس شورای اسلامی در دستور کار نمایندگان شهرستان‌های استان سمنان قرار گرفت.
بر پایه این خبر، در این نشست و بر اساس قرعه‌کشی بین نمایندگان چهار حوزه انتخابیه استان سمنان، «علی‌اصغر خانی» نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در بهارستان به‌عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس یازدهم برای سال نخست فعالیت مجلس انتخاب شد.
در نشست نمایندگان استان سمنان در خانه ملت توافق شد تا هر سال، یک نفر از نمایندگان به‌عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان انتخاب شود.
تأکید هر چهار نماینده استان سمنان در این نشست بر این بود که با همدلی و همراهی یکدیگر در جهت ارتقا و اعتلای استان سمنان قدم برداشته و اولویت‌های اساسی استان با همراهی و اتفاق نظر جمعی پیگیری شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار