خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: مهم‌ترین دلیل اجرای موفق رزمایش کمک مومنانه مشارکت اقشار مختلف مردم بود.
کد خبر: ۹۲۴۵۰۷۰
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، احمد رحمانی امروز در حاشیه توزیع بسته‌های معیشتی مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در این شهرستان، اظهار داشت: رزمایش کمک مومنانه در طی سه مرحله با همراهی مردم برگزار شد و می‌توان اذعان کرد همین همراهی و مشارکت مردم منجر به اجرای موفقیت‌آمیز آن شد.

وی با بیان اینکه در قالب مرحله سوم این رزمایش 30 هزار بسته معیشتی در بین جامعه هدف توزیع می‌شود، ادامه داد: تا وقتی که ویروس کرونا ریشه‌کن نشده و اقشار آسیب‌پذیر از نظر معیشتی در تنگنا هستند، برای توزیع بسته معیشتی و کمک مومنانه تلاش خواهد شد؛ لازمه تحقق یافتن این امر همراهی خیران و خادمان مساجد است.

رحمانی به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و توزیع آن به صورت کارت هدیه اشاره و تصریح کرد: برخی از افراد به ویژه صاحبان مشاغل فصلی و کارگران به دلیل شیوع کرونا از نظر معیشتی دچار تزلزل شده‌اند که نیازمند حمایت هستند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی از همه اقشار بسیج فعال در زمینه جمع آوری کمک‌های نقدی و بسته‌های معیشتی قدردانی کرد و اظهار داشت: قشر بسیج کارمندان در این زمینه به صورت جدی وارد عرصه فعالیت شد که لازم است از آن‌ها قدردانی شود.

 وی ادامه داد: یک سوم جمعیت استان در ارومیه ساکن هستند از این رو بخش عمده این کمک‌‌ها نیز به مردم این شهرستان تعلق پیدا می‌کند و در بین ساکنان حاشیه شهر و مناطق کم‌برخوردار بسته‌ها توزیع شده است.

 رحمانی ضمن ابراز تأسف از اینکه کرونا منبع درآمد و شغل برخی خانواده‌ها را تحت تاثیر قرار داده است، اظهار کرد: خانواده‌‌هایی که در این مدت آسیب جدی دیده‌اند توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج در استان شناسایی شده‌اند و توزیع بسته‌‌ها نیز توسط بسیج انجام می‌گیرد.

 وی تلاش استانداری، کمیته امداد امام خمینی، بهزیستی، سازمان‌های مردم‌نهاد و سایر اقشار را برای اجرای رزمایش کمک مومنانه ارزشمند دانست و اظهار کرد: در سایه وحدت و همدلی رزمایش اجرا شد.

 انتهای پیام

ارسال نظرات