مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان آذربایجان غربی:
مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان آذربایجان غربی گفت: پیشکسوتان بسیجی گنجینه‌‌های عظیمی از تجربه هستند.
کد خبر: ۹۲۴۵۰۷۴
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، رحیم عباس‌زاده ظهر امروز در آئین دیدار مسئول بسیج پیشکسوتان کشور و استان با حجت الاسلام سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی که در دفتر امام جمعه ارومیه ترتیب یافت، اظهار کرد: پیشکسوتان بسیجی گنجینه‌‌های عظیمی از تجربه هستند و باید از تجربیات و دانش آنها در عرصه‌های مختلف استفاده شود.

وی ادامه داد: براساس فرمایش مقام معظم رهبری که فرموده‌اند بازنشستگی در سپاه به مفهوم انفکاک از سپاه نیست و پاسداران بازنشسته اعضای وابسته به سپاه هستند، این سازمان سازوکارهای جدیدی در نظر دارد که پاسداران بازنشسته بتوانند در سازمان بسیج پیشکسوتان به عنوان قشری از اقشار فرهیخته جامعه همچنان ماموریت دفاع از انقلاب اسلامی را در کسوت بسیجی به انجام برسانند.

این مسئول با بیان اینکه، در این فرایند باید بسترهای موردنیاز را فراهم کنیم تا برادران پاسدار پس از بازنشستگی نیز امکان فعالیت داشته باشند، ادامه داد: به ویژه اینکه همه آنها کماکان برای خدمت به نظام اسلامی آماده هستند.

عباس‌زاده اظهار کرد: پیشکسوتان نیروهای مسلح صرف‌نظر از اینکه در ارتش، نیروی انتظامی، سپاه و بسیج خدمت کرده باشند، ذخایر انقلاب و نظام هستند و برای صیانت از آرمان‌ها و تحقق اهداف حضرت امام و منویات رهبری همچنان آماده می‌باشند.

وی ادامه داد: در مواقع بروز بحران‌های مختلف می‌توان از آنها راهکار مطالبه کرد، چرا که کشورمان را از گردنه‌های پرپیچ و خم زیادی با سربلندی و پیروزی عبور داده‌اند که مهم‌ترین آن هشت سال دفاع مقدس است.

مسئول بسیج پیشکسوتان آذربایجان غربی، حفظ ارتباط معنوی و انقلابی با این قشر، استفاده از ظرفیت آنها برای تقویت روحیه جهادی جوانان، بسترسازی مناسب برای توسعه و حضور و بهره‌برداری از توان جمعیت پیشکسوتان در همه عرصه‌های مورد نیاز بسیج، برنامه ریزی برای توسعه و ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی و نهادینه کردن آن در سطح جامعه و ... را وظایف کلی این مجموعه عنوان کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات