خبرهای داغ:

شاهرود شهر انسانی نامیده‌ شد/ ساختمان ۵۰ ساله شهرداری تخریب می‌شود

شهردار شاهرود با بیان اینکه شاهرود را شهر انسانی نامیده‌ایم، گفت: ساختمان ۵۰ ساله شهرداری شاهرود تخریب و در آن بوستان ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۹۲۴۵۰۸۶
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
شاهرود شهر انسانی نامیده‌ شد/ ساختمان ۵۰ ساله شهرداری تخریب می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علیرضا حاجی‌محمدعلی در آیین افتتاح ساختمان جدید پایگاه انتقال خون شاهرود که با حضور مدیرعامل سازمان انتقال خون برگزار شد، با اشاره به جایگاه و نقش شهرداری در ارتقای سلامت شهروندان و هم‌وطنان، اظهار کرد: در مدیریت شهری عام، پیشگیری اهمیت بیشتری از درمان دارد و ما با رویکرد شهر انسانی و انسان‌محور در این شهر در راستای پیشگیری از بیماری‌ها گام برمی‌داریم.
وی با اشاره به رونمایی از پروژه باغ‌راه با گفتمان جدید از پیاده‌راه، بیان کرد: ما در این باغ‌راه تلاش داریم تا رویداد‌های فرهنگی هنری و گردهمایی‌ها و فعالیت‌های مختلف را اجرا کنیم و ایجاد نشاط روانی را که بستر سلامت بدن محسوب می‌شود، محقق سازیم.
شهردار شاهرود با بیان اینکه این باغ‌راه به طول سه کیلومتر است، به جاده سلامتی و تندرستی شاهرود اشاره کرد و گفت: این جاده تراکم بالایی دارد و با برنامه‌ریزی، دو هزار و ۶۰۰ متر افزایش این مسیر را خواهیم داشت و این دو پروژه مهم برای سلامت مردم است؛ خیابان مزار شاهرود نیز به‌عنوان پیاده‌راه طراحی شده و پیوست سلامت برای پروژه‌های مدیریت شهری اجرا می‌شود.
حاجی‌محمدعلی با بیان اینکه شاهرود را شهر انسانی نامیده‌ایم، افزود: ساختمان ۵۰ ساله شهرداری شاهرود تخریب و در آن بوستان ایجاد می‌شود و بزرگ‌ترین پروژه شهرداری شاهرود با ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار در یک زمین به مساحت ۲۴/۵ هکتار در حال شکل‌گیری است.
وی با بیان اینکه تلاش ما در مدیریت شهری برداشتن باری از دوش جامعه سلامت است، خاطرنشان کرد: با مصوبه شورای اسلامی شهر شاهرود ساماندهی پسماند خشک از مبدأ تا مقصد در حال شکل‌گیری است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها