مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان اردبیل از ثبت ۱۱ میلیون و ۵۵۷ هزار تردد در ۲ ماه گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۵۲۶۸
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱

ثبت بیش از ۱۱ میلیون تردد بهاری در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری  بسیج از اردبیل، علی رحمتی صبح امروز در بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: ۱۱ میلیون و ۵۵۷ هزار تردد در ۲ ماه گذشته در استان صورت گرفته است.

وی افزود: این میزان تردد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳۶ درصد کاهش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: بیشترین تردد به ترتیب در محورهای اردبیل- آستارا یک میلیون و ۱۳ هزار تردد، اردبیل- سه راهی مشگین شهر ۹۴۱ هزار تردد و اردبیل- سه راهی سرعین ۷۴۸ هزار تردد به ثبت رسیده است.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل تشریح کرد: در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل نیز طی ۲ ماه گذشته یک میلیون و ۳۱۶ هزار تردد به ثبت رسیده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش ۴۴ درصدی را نشان می‌دهد.

وی فعالیت ۱۴۸ سامانه تردد شمار، دوربین‌های نظارت تصویری، دوربین کنترل سرعت جاده‌ای و توزین حین حرکت در محورهای مواصلاتی استان اردبیل را یادآور شد و ادامه داد: در مدت یاد شده ۵ هزار و ۸۴۵ تخلف سرعت غیرمجاز و توزین حین حرکت(wim) شناسایی و ۳ هزار و ۱۶۷ مورد تخلف جهت اعمال قانون به پلیس راه کشور ارسال شده است.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل‌ونقل استان اردبیل با اشاره به اجرای طرح‌های فاصله‌گذاری اجتماعی و هوشمند گفت: مردم عزیز در جهت جلوگیری از شیوه ویروس کرونا به شعار «در خانه بمانیم سالم بمانیم» عمل کردند و این مهم باعث کاهش میزان ترددها شده است.

ارسال نظرات