خبرهای داغ:
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی خبر داد

توزیع بیش از ۳۵ هزار بسته غذایی در استان

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از تهیه و توزیع ۳۵ هزار و ۲۶۳ بسته معیشتی برای نیازمندان استان به ارزش ۴ میلیارد و ۸۹۷ میلیون و ۷۳۲ هزار تومان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۵۳۴۲
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹

 حجت الاسلام محمد داداش‌زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به اینکه شیوع ویروس منحوس کرونا وضعیت معیشتی برخی از هموطنان ما را تحت تاثیر قرار داده لذا جامعه ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند گسترش فرهنگ انفاق و ایثار است.

وی افزود: مردم همیشه در صحنه و نوع دوست آذربایجان غربی، همراه با سایر نقاط ایران اسلامی با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، رزمایش را راه اندازی کرده اند تا کمک‌های مومنانه خود را به دست نیازمندان استان و آسیب دیدگان از کرونا برسانند.

داداش‌زاده تصریح کرد: در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای «رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان»، بیش از ۳۵ هزار بسته غذایی برای نیازمندان به ارزش ۴ میلیارد و ۸۹۷ میلیون و ۷۳۲ هزار تومان، توسط هیئت‌های مذهبی و روحانیون مستقر سازمان تبلیغات اسلامی، در استان تهیه و توزیع شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: راه اندازی کارگاه‌های خیاطی دوخت ماسک و لباس‌های بهداشتی ضد ویروس و توزیع رایگان آنها بین مردم، تهیه محلول ضدعفونی کننده، همکاری برای سمپاشی محلات، معابر، مساجد و مغازه ها از دیگر اقداماتی است که توسط روحانیون مستقر، اعضای هیئت های مذهبی و جوانان جهادی این استان انجام شده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات