خبرهای داغ:

ثبت خاطرات دوران کرونا در شاهرود و تدوین کتاب

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود گفت: باید خاطرات دوران کرونا از ایثار مدافعان سلامت و گروه‌های جهادی ثبت شود و تهیه کتابی با این مضمون اثرات فرهنگی بسیار مفیدی برای آیندگان خواهد داشت.
کد خبر: ۹۲۴۵۵۶۱
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
ثبت خاطرات دوران کرونا در شاهرود و تهیه کتاببه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام حمید عبداللهیان در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود اظهار کرد: در سه ماه گذشته مردم ایران امتحان‌های بزرگی را پشت سر گذاشتند که از آن جمله می‌توان به انتخابات مجلس اشاره کرد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود با بیان اینکه از زمان آغاز شیوع کرونا همبستگی سیاسی و اجتماعی در کشور به وجود آمد، افزود: همه مردم با هم متحد شده و سلایق سیاسی را کنار گذاشته و همه در یک جبهه برای مقابله با ویروس کرونا بسیج شدند.
وی به ایثارگری مدافعان سلامت در خط مقدم این جنگ اشاره کرد و تصریح کرد: مردم که بر اثر تحریم‌های ظالمانه در تنگنا اقتصادی قرار داشتند با اشاره رهبر معظم انقلاب به میدان آمده و در طرح کمک مومنانه شرکت کردند.
رییس اداره تبلیغات اسلامی شاهرود با بیان اینکه این دوره کرونایی دارای برکاتی بود، اظهار کرد: هزاران بسته معیشتی و کمک‌های نقدی به آسیب دیدگان اهداء شد که این امر نشان دهنده ایجاد همدلی و وحدت ملی در بین مردم بود.
وی ادامه داد: در این دوره گروه‌های جهادی از جمله هسته‌های مقاومت، طلاب، بسیجیان، جوانان و دانشجویان شناسایی شدند که فعالیت‌های ارزنده‌ای در تهیه و تولید ماسک و مواد ضدعفونی و همچنین گندزدایی محله‌ها و معابر داشتند.
عبداللهیان با بیان اینکه باید خاطرات دوران کرونا از ایثار مدافعان سلامت و گروه‌های جهادی ثبت شود، اظهار کرد: تهیه کتابی با این مضمون اثرات فرهنگی بسیار مفیدی برای آیندگان خواهد داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها