خبرهای داغ:
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور

اسلام ناب محمدی نباید به دلیل سوء مدیریت‌ها مغفول بماند

حجت الاسلام قمی گفت: تبلیغ و تبیین اسلام ناب محمدی نباید به دلیل سوء مدیریت‌ها و یا غفلت از مسائل اجتماعی مغفول واقع شود.
کد خبر: ۹۲۴۵۶۱۸
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام  قمی در این مراسم با اشاره به اینکه از شاخص های مهم سازمان تبلیغات اسلامی مردم سالاری و مردم محوری است بیان کرد: مقابله هوشمندانه با تهاجم فرهنگی و تبلیغی دشمن از دیگر رسالت های این سازمان است.

 

وی گفت: یکی از مهمترین وظایف ذاتی سازمان تبلیغات اسلامی ترویج فرهنگ دینی است و قطعا دستیابی به اهداف گام دوم انقلاب تعامل و انسجام مردمی و دستگاه های فرهنگی را می طلبد.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور اظهار کرد: برای مردم سالاری دینی طبق منویات مقام معظم رهبری باید تلاش کنیم چرا که مردم از شاخص های کلیدی در نظام اسلامی هستند و دستگاه های حاکمیتی در نقش تنظیم کننده امور و تسهیل گر امور مردم هستند.

 

حجت الاسلام قمی عنوان کرد: مردم و گروه‌های مردمی باید مبلغ دین اسلام باشند و دستگاه‌های حاکمیتی و جریان انقلابی باید بعنوان سنگربانان دین، در این امر مردم را یاری کنند.

 

حجت الاسلام قمی خاطرنشان کرد: تبلیغ و تبیین اسلام ناب محمدی نباید به دلیل سوء مدیریت‌ها و یا غفلت از مسائل اجتماعی مغفول واقع شود.

 

 وی تصریح کرد: امروز که توقع به حق جامعه مذهبی، فتوحات فرهنگی است، این مهم باید به دست جوانان انقلابی، روحانیت معزز و اهالی فرهنگ و تبلیغات رقم بخورد و بانوان مومنه انقلابی هم باید در این مسیر نقش آفرین باشند.

 

در پایان این مراسم از خدمات ۱۰ ساله حجت الاسلام علی نعمت الهی تقدیر و حجت الاسلام محمد جواد زهرایی به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان قزوین معرفی شد.

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها