خبرهای داغ:
مسئول جامعه ایمانی مشعر استان همدان خبر داد

توزیع بیش از ۱۱۰ هزار پرس غذا بین نیازمندان توسط هیئت‌های همدان

مسئول جامعه ایمانی مشعر استان همدان از توزیع بیش از ۱۱۰ هزار پرس غذا بین نیازمندان و تهیه بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی توسط هیئت‌های همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۵۶۵۵
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۰

توزیع بیش از ۱۱۰ هزار پرس غذا بین نیازمندان توسط هیئت‌های همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، جلال تلطفی در آئین تجلیل از خادمان پویش ملی «علی یاوران» استان همدان که با حضور مسئولین استانی و مدیران هیئت‌ها در تالار فجر همدان برگزار شد، ضمن تسلیت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع، اظهار داشت: این مراسم آئین تجلیل از خادمانی است که به فرمان ولی فقیه لبیک گفتند و در ماه مبارک رمضان رزمایش همدلی را به معنای واقعی کلمه تفسیر کردند.

وی افزود: وقتی رهبر معظم انقلاب فرمان داد همه هیئتی‌ها پای کار آمدند و در سراسر کشور پویشی تحت عنوان «علی یاوران» راه‌اندازی کردند.

مسئول جامعه ایمانی مشعر استان همدان گفت: طبخ و توزیع غذای گرم در وعده سحرگاهی به عنوان محور اصلی این طرح بود و بسته‌های معیشتی که توسط نهادها و مجموعه‌های دیگر بود که هیئتی‌ها در این زمینه ورود پیدا کردند.

وی ادامه داد: در استان همدان شهرستان‌های همدان، ملایر و نهاوند از ابتدای ماه رمضان و برخی از شهرستان‌ها از نیمه ماه رمضان این کار را انجام دادند.

تلطفی بیان کرد: از ابتدای شیوع این ویروس منحوس شعار هیئت‌ها «هیئت تعطیل نمی‌شود» بود و فعالیت‌هایش به کارهای دیگر تبدیل می‌شود.

وی ابراز داشت: در سراسر کشور هیئتی‌ها سرافرازانه کار را شروع کردند و ضدعفونی معابر، اماکن، تهیه و توزیع محلول،  ماسک و تهیه بسته‌های معیشتی قبل از عید تا نیمه شعبان و کاروان‌های شادی در محله تا ماه رمضان را شاهد بودیم که بیش از ۱۱۰ هزار پرس غذا طبخ و توزیع شد و بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی توسط هیئت‌ها تهیه شد.

مسئول جامعه ایمانی مشعر استان همدان به بیان اهداف این هیئت پرداخت و اضافه کرد: هدف ما شناسایی خانواده‌های نیازمند بود که انجام شد.

وی با بیان اینکه هدف این است که هیئتی‌ها دور هم جمع شوند، گفت: بعد از شهادت سرادر سلیمانی ۳۳ هیئت کنار هم آمدند و هر شب یک هیئت به میدان می‌آمد و کار انجام‌ می‌داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار