حجت الاسلام اربابی در گفت و گو با «بسیج»:

وهابی‌ها به اعتقادات شیعیان توهین کردند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان گفت: یکی از دلایل تخریب بقیع توسط دشمنان و وهابیت عقب‌ماندگی فکری میان توحید و نماد‌های اسلامی بود.
کد خبر: ۹۲۴۵۶۷۶
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵

حجت الاسلام نعیم اربابی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: وهابی‌ها با انجام تخریب در قبرستان بقیع دشمنی خود را با اسلام به اثبات رساندند و به باور‌ها و اعتقادات همه بخصوص شیعیان توهین کردند.

وی افزود: یکی از دلایل تخریب بقیع توسط دشمنان و وهابیت عقب‌ماندگی فکری میان توحید و نماد‌های اسلامی بود؛ اگر از آن‌ها بر می‌آمد قبر پیامبر(ص) را هم تخریب می‌کردند، زیرا توسل جستن به بزرگان را خلاف توحید می‌دانند؛ نیاز به روشنگری و بیدارگری داریم تا توده‌های مردم از صدمات این جریان فکری آگاه شوند.

حجت الاسلام  اربابی بیان کرد: مسلمانان همواره از تمامیت اسلام و باور‌های دینی دفاع کرده و امروز نیز باید کیان اسلام را از آسیب‌های مختلف مخصوصاً شکاف‌ها حفظ کنند و از این کانون‌های دینی به‌عنوان مراکز انتشار باور‌های دینی، انسجام و وحدت بیشتر خود بهره ببرند.
ارسال نظرات