امام جمعه ساوه گفت:

حضرت امام خمینی طرفدار جدی مظلومان و نسبت به مستکبران بی اعتماد بود

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی، اظهار کرد:با اتکاء و توکل به خداوند متعال و پشتیبانی مردم به بی اعتمادی به مستکبران،اعتقاد راسخ و کامل داشت. حضرت امام طرفدار جدی مظلومان جهان بود و با مستکبران سرِ سازش نداشت. واژه‌ «شیطان بزرگ» برای آمریکا، ابداع عجیبی از سوی امام بود
کد خبر: ۹۲۴۵۷۴۵
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی  امام جمعه ساوه در نشستی با خبرنگاران که با محوریت بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد:با اتکاء و توکل به خداوند متعال و پشتیبانی مردم به بی اعتمادی به مستکبران،اعتقاد راسخ و کامل داشت. حضرت امام طرفدار جدی مظلومان جهان بود و با مستکبران سرِ سازش نداشت. واژه‌ «شیطان بزرگ» برای آمریکا، ابداع عجیبی از سوی امام بود

وی افزود: انتظار می‌رود رسانه‌ها همانطور که در شرایط کرونایی خوش درخشیدند در حوزه پاسداشت آیین‌های مذهبی بویژه آیین سالروز ارتحال امام(ره) نیز به انجام وظیفه اطلاع رسانی خود و تبیین اندیشه‌های امام به خوبی عمل کنند.
امام جمعه ساوه بر هم افزایی و هماهنگی برای پاسداشت سالروز ارتحال امام تاکید کرد و افزود: مساجد، دانشگاهها، اصناف، ادارات، آموزش پرورش و ... مکلف به برپایی برنامه‌های بزرگداشت ارتحال امام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند.
وی در ادامه به برنامه های پیش بینی شده برای بزرگداشت سالروز ارتحال امام راحل اشاره کرد و گفت: سیاه پوش کردن سردرب کلیه مساجد تکایا و حسینیه ها و ادارات شهرستان ساوه و فضاسازی شهرستان و روستاها، اجرای ویژه برنامه ارتحال در هفت مسجد(محله های مختلف شهر، ایجاد ایستگاه‌های فرهنگی با نغمه‌های عزا در شهر، برگزاری برنامه ویژه بانوان، نخبگان حوزه های علمیه و دانشگاه و آموزش و پرورش، تشکیل جلسه فضای مجازی، تامین محتوا برای فضای مجازی جهت پاسخگویی به شبهات سیاسی فرهنگی، برگزاری جلسات ختم قرآن در مساجد و اجرای ویژه برنامه شهرستانی ارتحال امام در محل امامزاده سید اسحاق (ع) از مهمترین برنامه‌هاست.

ارسال نظرات