مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز،گفت: عمده برنامه‌های تدوین شده در به مناسبت ارتحال حضرت امام به صورت مجازی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۲۴۵۷۶۷
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام  مهدی ولائی برحق با تسلیت ایام ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد، اظهار داشت: به دلیل شیوع بیماری کرونا امسال برنامه ارتحال حضرت امام خمینی(ع) در مرقد مطهر ایشان برگزار نمی‌شود.

وی با بیان اینکه حرکت و اهداف  امام خمینی(ره) باید برای جامعه تبیین شود، افزود: سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) فرصت خوبی است که برنامه‌های مختلف در راستای تبیین ابعاد شخصیتی و سیره عملی ایشان انجام شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز  با اشاره به اینکه عمده برنامه‌های تدوین شده به این مناسبت در استان به صورت مجازی برگزار می‌شود، بیان کرد:  از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده می‌توان به مسابقــه پیامـکی، اجـرای طرح مواسات و همدلی  در روز ارتحال،برگزاری مراسم ویژه بعد از نماز مغرب و عشاء در شب ارتحال و بین نمازهای جماعت در مساجد استان توسط امامان جماعت و محله، اجـرای طــرح خطبــه روح الله سخنرانی و معرفی سیره امام خمینی(ره) توسط روحانیون و پخش آنلاین از فضای مجازی اشاره کرد.

وی در خصوص برگزاری نماز جماعت در ادارات استان البرز، خاطر نشان کرد: با توجه به عادی شدن ساعات ادارات نمازهای جماعت در ادارات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها