خبرهای داغ:
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با «بسیج» خبر داد

پیگیری رفع مشکلات برق مسکن مهر ملایر

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: در دیدار با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان مقرر شد پایه‌های روشنایی بلوار منتهی به مسکن مهر از سمت جاده گلوشجرد نصب و تکمیل و روشنایی این مسیر به سرعت انجام شود.
کد خبر: ۹۲۴۵۸۳۵
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳

پیگیری رفع مشکلات برق مسکن مهر ملایرحجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به دیدار با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان اظهار داشت: در این دیدار مشکلات برق این شهرستان مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

وی با اشاره به اقدامات مثبت انجام شده در راستای اصلاح شبکه برق ملایر، هزینه کرد ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اصلاح برق این شهرستان در سال گذشته را از جمله این خدمات عنوان کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نتایج این نشست را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در این جلسه مقرر شد پایه‌های روشنایی بلوار منتهی به مسکن مهر از سمت جاده گلوشجرد نصب و تکمیل و روشنایی این مسیر به سرعت انجام شود.

وی با اشاره به رفع بخشی از روشنایی مسکن مهر و در دست اقدام بودن بخش دیگری از روشنایی این منطقه، از قطعی شدن پست برق ملایر ۴ در شهرک ولیعصر برای تقویت برق این منطقه و شهرک صنعتی حاجی‌آباد با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال و بهره‌برداری این طرح ظرف سه ماه آینده خبر داد و تکمیل روشنایی و اصلاح شبکه برق بخشی از شهر ملایر را از دیگر مصوبات این جلسه برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات