خبرهای داغ:
رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از راه‌اندازی سامانه آموزش فراگیر مجازی قرآن کریم در تبریز خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۵۸۸۷
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، لایقی در نشستی با موضوع آموزش مجازی قرآن کریم، گفت: با توجه به گسترش فناوری اطلاعات و نفوذ وسایل ارتباط از راه دور، ابزار‌ها و روش‌های آموزشی نیز دچار تغییر و تحول شده و آموزش الکترونیکی و آموزش مجازی در سطح وسیعی از جامعه گسترده و کلاس‌های آموزشی به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

وی افزود: آموزش‌های قرآن کریم و معارف اهل بیت(ع) نیز از این اصل مستثنی نبوده و با استفاده از بستر اینترنت امکان استفاده علاقه‌مندان از آموزش‌های تخصصی را در هر نقطه از کشور فراهم می‌کند، بر این اساس گروه قرآن و عترت با همکاری موسسه مصباح الهدی از مدت‌ها قبل اقدام به تهیه زیرساخت‌های لازم و راه اندازی سامانه آموزش‌های فراگیر کرده است.

لایقی، هدف از راه‌اندازی این سامانه را نشر و گسترش فرهنگ و معارف قرآن کریم، تحقق بخشیدن به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، رفع محدودیت‌های زمانی و مکانی از آموزش قرآن کریم، بهره گیری از فناوری نوین در جهت ترویج امر آموزش قرآن کریم و تسهیل فرایند آموزش و یادگیری قرآن به‌وسیله ایجاد بستر‌های نوین آموزشی عنوان کرد.

 در این نشست ضمن تشریح موارد فنی و مشخصات سامانه مزبور نحوه همکاری و استفاده موسسات فرهنگی قرآن و عترت از این امکانات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال نظرات