خبرهای داغ:
فرماندار ویژه شهرستان ملایر:

رمز نجات اقتصاد کشور توجه به تولید است

فرماندار ویژه شهرستان ملایر ظرفیت‌های اقتصادی و تولیدی شهرستان ملایر را بسیار بالا عنوان کرد و گفت: رمز نجات اقتصاد کشور توجه به تولید است.
کد خبر: ۹۲۴۵۹۲۰
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۲

رمز نجات اقتصاد کشور توجه به تولید استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، قدرت‌اله ولدی در دیدار مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان ظرفیت‌های اقتصادی و تولیدی شهرستان ملایر را بسیار بالا عنوان کرد و اظهار داشت: رمز نجات اقتصاد کشور توجه به تولید است.

وی گفت: با توجه به اینکه ملایر دارای دو عنوان جهانی در زمینه انگور و منبت است، ظرفیت‌ بالایی در ایجاد اشتغال دارد، همچنین وجود صنایع معدنی و صنعتی نقش بسزایی در توسعه اقتصادی و اجتماعی شهرستان دارد.

فرماندار ملایر نقش اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در اقتصاد شهرستان به دلیل ارتباط با اقشار مختلف جامعه بسیار موثر و کاربردی دانست و گفت: امروز مهمترین دغدغه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و دولتمردان تدبیر و امید و مسئولان نظام، مسأله اشتغال و بیکاری جوانان است و باید از تمام ظرفیت‌ها در راستای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری موجود استفاده کنیم.

وی با اشاره به طرح‌های اشتغال پایدار روستایی و عشایری و اجرای ۲۰۰ طرح اقتصادی در ۲۰۰ روستای ملایر، اضافه کرد: با حمایت مدیریت ارشد استان، استاندار فرهیخته و پرتلاش استان همدان، در حوزه اشتغال پایدار، استان همدان و شهرستان ملایر اوضاع مناسبی در پرداخت تسهیلات، در کشور دارد.

توصیفیان مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان نیز در این دیدار ضمن تشکر از همت بلند فرماندار ملایر در حوزه اشتغال، با بیان اینکه تعهد شهرستان ملایر در سال ۹۹، ۳ هزار و ۲۷۴ نفر است، گفت: در دو ماه‌ نخست سال ۷۷۰ نفر اشتغال پایدار در شهرستان ملایر به ثبت رسیده که ۱۲۱ درصد از تعهد سه ماهه در این دو ماه انجام گرفته است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات