دهیار قمصر گفت: احداث نهر برای هدایت آب های سطحی خیابان شهید چمران و مهدیون و بخشی از کوی یاس روستا، به طول 700 متر در حال اجرا است.
کد خبر: ۹۲۴۵۹۲۶
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵

به به گزارش سرویس بسیج استان تهران بزرگ  خبرگزاری بسیج، به نقل از روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی قمصر، مهندس اسماعیل آقاخانی از اجرای عملیات جدول گذاری به طول 700 مترخبر داد و گفت:  پس از پیگیری فراوان مجموعه دهیاری و شورای اسلامی و توافق با مالکان اراضی کشاورزی انتهای خیابان شهید چمران ، هدایت آبهای باران و سطحی خیابان شهید چمران و شهید مهدیون و بخشی از کوی یاس که از قدیم به این محله می امدو باعث ایجاد مشکلاتی برای اهالی این منطقه گردیده بود با کارشناسی دقیق و جدول گذاری به طول 700 متر رفع گردید.

وی در تشریح ادامه عملیات اظهار داشت: این نهر با سطح عبوری آبی با عرض 60 سانتی متر و با ارتفاع 90 سانتی متر را فراهم می آورد که با این امکان، هیچ گونه مشکلی در هدایت آب های سطحی کوی یاس ، خیابان شهید چمران و شهید مهدیون پیش نمی آید.

مهندس آقاخانی در پایان افزود: مجموعه دهیاری در تمامی نقاط سطح روستا اهتمام جدی خود را به خرج می دهد تا مشکلات هدایت آبهای سطحی را حل کند و در این راستا از کوچه ها و کوی و معابر گرفته تا خیابان ها، با اجرای جدول گذاری ها و تعویض جداول فرسوده و کهنه در راستای هدایت مناسب و بهداشتی و روان آب های سطحی به صورت شبانه روزی تلاش می کند

 

   

ارسال نظرات