مدیرکل صداوسیمای استان یزد از اجرای ویژه‌برنامه‌هایی در روزهای 14 و 15 خردادماه باهدف شناخت بهتر اندیشه‌های امام خمینی (ره) خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۵۹۴۹
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ احمد پهلوانیان در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به برنامه‌های صداوسیمای مرکز یزد در روز‌های ۱۴ و ۱۵ خردادماه، گفت: صداوسیمای یزد به مناسبت سی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، ویژه‌برنامه‌هایی را باهدف شناخت بهتر اندیشه‌های امام تقدیم مخاطبان می‌کند.

مدیرکل صداوسیمای استان یزد افزود: این ویژه‌برنامه‌ها باهدف گرامیداشت سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد، تبیین سیره و روش حضرت امام خمینی (ره) در ابعاد مختلف زندگی فردی، اجتماعی و معرفی حضرت امام خمینی (ره) به‌عنوان الگویی انقلابی و کاربردی برای تمامی اقشار جامعه از شبکه استانی صدای مرکز یزد پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ویژه‌برنامه «تا همیشه» در روز ۱۴ خردادماه و ویژه‌برنامه «روز ماندگار» در روز ۱۵ خردادماه از شبکه استانی صدای مرکز یزد پخش خواهند شد.
پهلوانیان با اشاره به ویژه‌برنامه‌های رادیویی «تا همیشه» و «روز ماندگار» که شامل بخش‌های مختلفی همچون گفتگوی کارشناسی، گزارش مردمی، تحلیل زندگی و شخصیت حضرت امام خمینی (ره)، نگاهی به سیره و روش امام خمینی (ره) و همچنین گزارش از مراسم و برنامه‌های در پاسداشت مقام والای حضرت امام خمینی (ره) و شهدای قیام ۱۵ خرداد است، اظهار داشت: صداوسیما در روز‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد در برنامه‌های تولیدی خود به بررسی چگونگی و چرایی حرکت مردمی در پانزدهم خرداد سال ۱۳۴۲ در حمایت از نهضت و اندیشه حضرت امام خمینی (ه)، سرآغاز تاریخی انقلاب اسلامی ایران می‌پردازد. در روز ۱۵ خرداد نیز شنیدنی‌های تاریخ درباره رحلت حضرت امام و قیام ۱۵ خرداد از رادیو یزد پخش خواهند شد.
مدیرکل صداوسیمای استان یزد ادامه داد: ویژه‌برنامه «تا همیشه» روز ۱۴ خرداد از ساعت ۹ تا ۱۱ به تهیه‌کنندگی علیرضا سازگاری و گویندگی کاظم رحمانی و گزارشگری محمدرضا اطمینان و ویژه‌برنامه «روز ماندگار» روز ۱۵ خرداد به تهیه‌کنندگی حمیدرضا امیری و گویندگی سید عباس امام و گزارشگری زهرا دهقانی زاده از ساعت ۹ الی ۱۱ به‌طور زنده از شبکه استانی صدای مرکز یزد پخش خواهد شد.

وی در پایان عنوان کرد: شبکه استانی سیمای یزد با ویژه‌برنامه «در سایه‌سار ولایت» در روز‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد از ساعت ۲۱:۳۰ الی ۲۲:۳۰ به تهیه‌کنندگی روح ا... صالحی و کارگردانی محمد زمانی و اجرای سید عباس امام با آیتم‌های وله‌های گرافیکی، گفتگوی کارشناسی، اشعار شاعر آیینی و ... به موضوعاتی همچون قیام ۱۵ خرداد، گرامیداشت یاد و خاطره این قیام، ۱۵ خرداد و شهدا، اهمیت و نقش این روز در پیروزی انقلاب اسلامی، بعد تاریخی این قیام و نقش رهبری حضرت امام خمینی (ره) در آن برهه از تاریخ می‌پردازد.
ارسال نظرات