سردار علی محمد اکبری در جمع فرماندهان و مسئولین تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام گفت: روحیه انقلابی از الزامات پاسداری است.
کد خبر: ۹۲۴۵۹۶۸
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست صمیمی سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) استان چهارمحال و بختیاری با فرماندهان و مسئولین تیپ 44 قمر بنی هاشم (علیه السلام)برگزار شد.

سردار علی محمد اکبری در این دیدار، گفت: امروز هر قلم ، هر قدم و هر بیان در مسیر اعتلای فرهنگ اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله و سلم)با تعمیق فرهنگ کار، دانش و توسعه سالم اقتصاد، به منزله حضور در خط مقدم جبهه نظامی و مقابله با ماشین تیربار، توپخانه و بمباران دشمن است.

وی تصریح کرد: اگر چه حفظ روحیه انقلابی و ارزش های اسلامی سخت است؛ اما این سختی با توشه تقوا و توکل راحت می شود و از الزامات پاسداری محسوب می گردد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام  با اشاره به خدمت رسانی سپاه و بسیج در جبهه مقابله با ویروس منحوس کرونا اظهار کرد: در روزهای اولیه شیوع ویروس منحوس کرونا، پایگاه های مقاومت بسیج پای کار آمدند و دوشادوش مردم و دولت خدماتی را ارائه دادند.

وی گفت:  تشکیل گروه های جهادی بسیج در بحث کرونا و راه اندازی کارگاه های تولید ماسک، توزیع اقلام بهداشتی و ضد عفونی معابر در سطح شهرها و روستاها، یک نمود خاصی در جامعه ایجاد کرد.

دبیر قرارگاه رزمایش مواسات و کمک مومنانه استان چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: در این رزمایش بالغ بر 112 هزار بسته معیشتی و بهداشتی  در بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع شد، که هزینه های این بسته های معیشتی نزدیک به 21 میلیارد تومان برآورد شده، که در قالب رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه تاکنون در سه مرحله انجام برگزار شده است.

وی اضافه کرد: مرحله اول این رزمایش در آغاز ماه مبارک رمضان و مرحله دوم در آستانه سالروز ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(علیه السلام) و مرحله سوم در عید سعید فطر انجام گرفت.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به شکست آمریکا و کشورهای اروپایی در روند مقابله با ویروس کرونا،  گفت: آمریکا با مبتلایان بسیار بالا در این مورد شکست خورده است. صف های طولانی برای دریافت غذا و غارت فروشگاه ها حاکی از این است که آمریکایی ها نمی توانند در مقابل این بیماری ایستادگی کنند و هر روز آمار مبتلایان و فوتی ها را کتمان می نمایند.

سردار اکبری ادامه داد: سپاه و بسیج هر کجا که نیاز باشد سینه سپر می کند، جان فشانی می نماید، به یاری مردم می شتابد، آبرو می دهد تا ایران اسلامی پایدار بماند. در این عرصه کرونایی سپاه همیشه در کنار مردم بود از حوزه ها، پایگاهها و گردانهای امام حسین (علیه السلام)گرفته تا کارکنان پایور در این رزمایش مواسات و همدلی سنگ تمام گذاشتند و دل مقام معظم رهبری را خوشحال نمودند.

در ابتدای این جلسه سردار علی افضلی، فرمانده تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام  ضمن خیر مقدم به میهمانان و مسئولین معاونت های سپاه استان چهارمحال و بختیاری، گزارشی از عملکرد و پیشرفت برنامه های تیپ 44 قمر بنی هاشم (علیه السلام) در مقابله با ویروس منحوس کرونا در شهرها و روستاها و رزمایش مواسات وکمک مؤمنانه ارائه کرد.

ارسال نظرات