آیت الله کعبی در گفت و گو با «بسیج»:
نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: در رأس جریانات مقابل امام(ره)، جریان غربگرایی است که به لحاظ باورر ها و ارزش ها از اسلام فاصله گرفته اند و رفتارشان تابع غرب است.
کد خبر: ۹۲۴۵۹۹۸
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۱

جریان غربگرا در رأس مخالفین خط امام هستند/ دشمن به آنها گرا می دهدآیت الله عباس کعبی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به رحلت امام خمینی (ره) درباره جریانات مقابل مسیر ایشان گفت: مکتب امام خمینی (ره) بعد از سه دهه از ارتحال ایشان ،هنوز زنده است و پرچم این مکتب در دستان مقام معظم رهبری قرار دارد.

او ادامه داد: مکتب امام(ره)، یاران روشنگر امام و بسیج ظرفیت های مردمی در جهت اهداف امام(ره) و پیروزی های بزرگ و درخشانی که در مقابل آمریکا و اسرائیل به دست آمده که نشان دهنده زنده بودن مکتب امام (ره) محسوب می شود و  به نسل سوم و چهارم انقلاب منتقل شده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ما نقش رهبری را در زنده نگه داشتن مکتب امام راحل فراموش نمی کنیم، اظهار کرد: جریان هایی در مکتب امام و خط امام دچار استحاله شدند و از طرفی هم دشمن به این جریانات گرا می دهد.

آیت الله کعبی در تشریح جریانات مقابل امام راحل گفت: در رأس جریانات مقابل امام، جریان غربگرایی است که به لحاظ باورر ها و ارزش ها از اسلام فاصله گرفته اند و رفتارشان تابع غرب است، همچنین جریان دومی که از مسیر و آرمان های امام خارج شدند جریان های ملی گرایی هستند که مسیر خود را جدای از روحانیت و مرجعیت می دانند و  اعتقاد این گروه اسلام منهای روحانیت و نظام منهای ولایت است.

وی با اشاره به اینکه این جریان شعار های ملی گرایانه را سر می دهد، تاکید کرد: شعار های ملی ظاهری و فریبنده هستند، اما جریان سومی که از خط امام راحل فاصله گرفته است، جریانی است که اسلام را منهای سیاست و معنویت می خواهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات