سرهنگ دستجانی گفت: در ادامه رزمایش کمک مومنانه یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و مستمندان واقعی توزیع خواهد شد، همچنین قرار است 10 سری جهیزیه برای نوعروسان نیازمند تهیه شود.
کد خبر: ۹۲۴۶۰۵۱
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه   سرهنگ پاسدار حجت‌اله دستجانی فرمانده سپاه ناحیه ساوه  اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی سپاه ناحیه ساوه بر آن شد تا یک هزار بسته معیشتی را تهیه و بین نیازمندان و مستمندان واقعی توزیع کند.

وی با اشاره به اینکه ارزش هر بسته معیشتی 300 هزار تومان است، افزود: پس از فرمایشات مقام معظم رهبری و از ابتدای آغاز طرح کمک مومنانه در شهرستان ساوه بیش از 22 هزار سبد کالا بین خانواده‌های آسیب پذیر توزیع شده است.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه افزود: همچنین قرار است 10 سری جهیزیه با ارزشی بالغ بر 20 میلیون تومان تهیه بین نوعروسانی که در تهیه جهیزیه خود دچار مشکل بوده‌اند توزیع شود تا زندگی مشترک خود را زیر سایه اهل بیت(ع) آغاز کنند.

دستجانی به برگزاری مراسم گرامیداشت ارتحال امام در این شهرستان اشاره و اظهار کرد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و لغو مراسم در مرقد امام، امسال به جای اعزام مردم به مرقد امام مراسم‌هایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: ما باید سیره و فرهنگ حضرت امام (ره) را که از ابتدای حرکت خود تا آخرین روزهای عمر خویش در حال جهاد و قیام علیه مستکبران بود را به نسل جوان یادآور شویم تا بتوانیم با تقویت روحیه مقاومت خود را برای قیام امام زمان (عج) آماده کنیم.

 

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات