سپاه از ارکان اساسی پیشرفت هر شهرستان/سپاه متعلق به آحاد مردم است

معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ارکان اساسی پیشرفت هر شهرستان است و امید است گام‌های موثری برای نقش آفرینی نظام جمهوری اسلامی و مردم برداریم.
کد خبر: ۹۲۴۶۱۲۲
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نادر فخری در دیدار فرماندهی و مسئول نمایندگی، ولی فقیه در گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم شاهرود در محل فرمانداری ویژه شهرستان، ضمن آرزوی توفیق برای وی در راستای خدمت رسانی به عنوان فرمانده جدید گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم، بیان کرد: سپاه، تشکیلاتی است بی بدیل، اثرگذار، پر افتخار و حماسه ساز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، که متعلق به طیف، گروه یا فرد خاصی نیست و توانسته از روز‌های نخست انقلاب تاکنون آحاد مردم را در کنار خود داشته باشد.
فرماندار شهرستان شاهرود در ادامه با اشاره به نقش بسیج در توسعه و پیشرفت کشور افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ارکان اساسی پیشرفت هر شهرستان است و امید است با مشارکت بیش از پیش، تعامل، هم گرایی و وفاق بتوانیم گام‌های موثری برای نقش آفرینی نظام جمهوری اسلامی و مردم برداریم.
سرهنگ پاسدار حسن قربانیان فرمانده گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم نیز در این دیدار ضمن گزارشی از اقدامات این یگان در راستای ماموریت‌های خود بر مشارکت و همراهی در مسیر پیشرفت و توسعه کشور و دفاع از آرمان تا و ارزش‌های انقلاب با توجه به وظیفه ذاتی این نهاد تاکید کرد.
سپاه از ارکان اساسی پیشرفت هر شهرستان/سپاه متعلق به آحاد مردم است
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار