خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه آبیک

اجازه تحریف خط فکری امام(ره) را نمی دهیم/بروز تفکر مردم باوری امام(ره) در روزهای کرونایی

حجت الاسلام پنجی گفت: ما نباید بگذاریم که بعضی از گروه‌ها و جریانها که به نام مردم در جامعه حضور پیدا می‌کنند خط فکری امام عظیم الشان را به تحریف بکشانند و نباید اجازه نفوذ به این جریان ها داده شود.
کد خبر: ۹۲۴۶۲۰۵
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام محمد پنجی مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام صادق علیه السلام آبیک در ویژه برنامه گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد و سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی در سالن شهید آوینی آبیک بیان کرد: ما امسال به لحاظ شرایط ویژه و حساس این روزها از توفیق حضور در آستان مقدس حضرت امام خمینی(ره) محروم هستیم اما تجمع عاشقان و رهروان خط امام شهیدان در این مکان حرکتی در راستای ادای دین به حضرت امام می باشد.

 

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام صادق(ع) آبیک بیان کرد: روزگاری جوانان این مرز و بوم رزمنده های دفاع مقدس شدند که به فرمان حضرت امام جان خود را در طبق اخلاص قرار داده و در صحنه‌های جنگ حضور یافتند امروز هم مانند همان رزمنده ها جوانان با تبعیت از ولایت فقیه در صحنه حضور پیدا می کنند.

 

وی افزود: همه اینها تابع دو واقعیت و دو تعریف از حضرت امام می باشد که اگر این دو تعریف فرهنگ سازی شود توانسته‌ایم یک نسل جدید انقلابی گام دومی که مقام معظم رهبری به آن اشاره دارند را تحویل جامعه دهیم و آن دو واقعیت این است که بدانیم از حضرت امام چه موارد ارزشمندی برای ما به یادگار مانده است و دومین نکته تداوم مدیریت حضرت امام به رهبری مقام معظم رهبری می باشد.

 

حجت الاسلام پنجی متذکر شد: مواریث گرانبهایی از حضرت امام به یادگار مانده است که یکی از آنها همین انقلابی است که ما از آن بهره مند می باشیم همچنین دومین شاخصه به یادگار مانده از امام راحل، مردم سالاری نظام و سومین شاخصه، استقلال نظام و انقلاب است که همه آنها از حضرت امام به یادگار مانده است و این ۳ نکته را در آینه سه اصل از اصول اساسی می‌توانیم مورد تحلیل و بررسی قرار بدهیم.

 

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام صادق(ع) آبیک خاطرنشان کرد: اصل اول در تبیین ماهیت قیام انقلابی حضرت امام است اصلی که در جریان تحول سیاسی نه تنها جامعه خودمان بلکه در جامعه جهانی رقم زده شده و در یک مدت کوتاه جهانیان پی بردند که حضرت امام یک تفکر نه تنها به جامعه بلکه به جامعه جهانی القا کرده است و با محوریت دین و خدا بر پایه سیاست که ما با پایه های سیاسی و حکومتی آن اصل محوری دین و خدا محوری را در جامعه خودمان پیاده سازی بکنیم.

 

وی متذکر شد: اصل دوم که در واقع تبیین کننده و تضمین کننده میراث دوم و گران‌بهای حضرت امام به عنوان مردم سالاری دینی می باشد و اعتقادی که امام به مردم داشت هیچ کسی نداشت و حضرت امام مردم را تا سرحد حاکمیت دین در جامعه باور کرد و این نقطه قوت حضرت امام می باشد و امروز هم به این اذعان و اعتراف می‌کنیم.

 

این مقام مسوول یادآور شد: در همین شرایط کرونایی اخیر اگر مردم خودشان را باور نمی کردند و خودشان در عرصه و صحنه حضور پیدا نمی کردند وضعیت مشخص نبود که در کجا قرار گرفته بودیم. ما امکانات پیشرفته کشورهای دیگر را نداشتیم و چطور شد که ما امروز در این وضعیت هستیم و جامعه غربی که با ادعای پیشرفتگی در این زمان در وضعیت نامناسب و نا بسامان قرار دارند و خودباوری مردم موجب ایجاد تجهیزات و کارگاه‌های تولید ملزومات پزشکی و تشکیل گروه‌های جهادی شد که این امر نشات گرفته از همان تفکر مردم باوری امام بود که می فرمود مردم سالار جامعه خودشان باید باشند.

 

حجت الاسلام پنجی در خاتمه تصریح کرد: ما نباید بگذاریم که بعضی از گروه‌ها و جریانها که به نام مردم در جامعه حضور پیدا می‌کنند خط فکری امام عظیم الشان را به تحریف بکشانند و نباید اجازه نفوذ به این جریان ها داده شود.

 

۶۰۰۱/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها