خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

امام راحل به کشور و مردم عزت بخشید

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهارداشت: امام خمینی(ره) به کشور ما عزت بخشید و انسان‌ها را از خواب غفلت بیدار کرد.
کد خبر: ۹۲۴۶۲۴۳
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در آیین آغاز بهره‌برداری از ۱۰۰ طرح بهداشتی، درمانی، آموزشی، پژوهشی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به رحلت جانگداز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: اگر موقع آمدن امام(ره) به وطن حدود شش میلیون جمعیت به استقبالش رفته بودند، به هنگام بدرقه و ارتحال بیش از ۱۵ میلیون نفر در مراسم تشییع جنازه شرکت کردند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۵ خرداد ماه، گفت: شهدای ۱۵ خرداد ۴۲ قیام کرده و کلید انقلاب اسلامی ایران را زدند.

حجت الاسلام آل هاشم در ادامه با مقایسه تعداد پزشکان و بیمارستان‌های کشور در اوایل انقلاب و زمان حاضر اظهار کرد: در اوایل انقلاب بیشتر پزشکان از کشورهای خارجی مانند هند و بنگلادش بودند، اما اکنون پزشکان ما غیر از کشور خودمان در کشورهای دیگر نیز مشغول کار و طبابت بوده و از کشورهای همسایه برای مداوا به تبریز مراجعه می‌کنند. 

وی اضافه کرد: کادر درمانی مجرب و متخصص با همه توان و تعهد خود نعمت سلامتی را به جامعه هدیه کردند و در این راه تعدادی از مجاهدان این عرصه جانشان از دست دادند.
حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه این تلاش های مجاهدانه از یادها فراموش نمی شود گفت: به مدد الهی و درسایه تلاش های ‌کادر درمانی از از بحران کرونا عبور میکنیم.
امام جمعه تبریز در ادامه با اشاره به امکانات درمانی و تجهیزات پزشکی در کشور خاطرنشان کرد: پیشرفت های صورت گرفته در عرصه بهداشت و سلامت باعث شده است بسیاری از اتباع خارجی و کشور های همسایه هم برای درمان به شهرهای مختلف کشور خصوصا شهر تبریز مراجعه داشته باشند.
حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به پیوندهای صورت در این در بخش پزشکی، بیان داشت: پزشکان حاذق تبریزی در بخش پیوند قلب عملکرد بسیار موفق و ارزشمندی دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها