سعد زعفری هشجین
در سی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، احسان نان در ۱۱۴ نانوایی استان با مشارکت خیرین، مجمع جهادگران، نواحی سپاه و بسیج سازندگی استان انجام می‌گیرد.
کد خبر: ۹۲۴۶۳۰۷
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳

احسان نان ۱۱۴ نانوایی استان اردبیل در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

مهدی اصلانی زاویه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اردبیل با تسلیت ارتحال ملکوتی امام راحل (ره)، اظهار کرد: در سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با مشارکت خیرین، مجمع جهادگران، نانوایی‌ها، نواحی بسیج و بسیج سازندگی استانی، احسان نان در ۱۱۴ نانوایی مناطق و محلات محروم استان اردبیل انجام می‌شود.

وی افزود: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، توزیع ماسک بهداشتی و ضدعفونی محل‌های برگزاری مراسمات ارتحال امام راحل(ره) توسط گروه‌های جهادی در شهرستان‌های استان از جمله برنامه‌های اجراء شده است.

رئیس مجمع جهادگران استان اردبیل بیان کرد: توزیع بسته‌های معیشتی، غذای گرم و توزیع آب معدنی با مشارکت خیرین توسط گروه‌های جهادی استان در سالروز ارتحال امام خمینی(ره) انجام می‌شود.

اصلانی افزود: گروه‌های جهادی استان در سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل (ره) ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام بزرگوار، با تمام توان در جهت محرومیت‌زدایی و رفع مشکلات نیازمندان تلاش می‌کند.

وی گفت: خدمت‌رسانی به محرومان و مستمندان توصیه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است که در این راستا گروه‌های جهادی برای محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان و مستمندان گام‌های بزرگی برمی‌دارند.

ارسال نظرات