فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهرگفت:

فرامین و اندیشه‌های امام را سرلوحه کار خود قرار دهیم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر گفت: نسل جوان ما باید با مطالعه وصیت نامه الهی سیاسی امام راحل مسیر آینده خود را روشن کند تا به مقصد برسد.
کد خبر: ۹۲۴۶۳۶۱
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر،  مراسم گرامیداشت سالروز عروج ملکوتی بنیانگذار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی حضرت امام خمین (ره) در شهرستان نیکشهربا حضور مردم انقلابی و شهید پرور شهرستان (اعم از سنی و شیعه) در مسجد الزهرا(س) این شهرستان برگزار شد.

 در این مراسم سرهنگ پاسدار علی اکبر صفوی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام(ه) و شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد گفت: حضرت امام خمینی(ره) آن حکیم فرزانه انقلاب با نگاه شرف اندیش خود سکاندار انقلاب شد و توانست در زمان طاغوت و استکبار بر علیه دشمنان زمان خود برخیزد و انقلاب اسلامی را به منصه ظهور برساند.
 
وی افزود: سالروز رحلت امام راحل روز تجدید میثاق امت با ایشان است و باید فرامین و اندیشه‌های امام را سرلوحه کار خود قرار داد.

سرهنگ صفوی بیان کرد: نسل جوان ما باید با مطالعه وصیت نامه الهی سیاسی امام راحل مسیر آینده خود را روشن کند تا به مقصد برسد.

همچنین در ادمه این مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام این شهر ستان با حضور آحاد مردم صورت پذیرفت.

 در پایان این مراسم بیانیه سپاه نیکشهر در خصوص فرارسیدن سالروز سی یکمین سالگرد ارتحال حضرت امام و قیام ۱۵ خرداد قرائت شد.
ارسال نظرات