آیت الله دری نجف آبادی:

فراگیری تفکر استکبار ستیزی به برکت مکتب امام خمینی(ره) است/ امام احیاگر راه انبیاء الهی و اهل بیت(ع) و تفکر عاشورا و تاسوعا حسینی است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی امام را احیاگر راه انبیاء الهی و اهل بیت(ع) و تفکر عاشورا و تاسوعا حسینی دانست و افزود: امام بار دیگر ارزش های دینی و اسلامی را در دنیا زنده کرد.
کد خبر: ۹۲۴۶۳۸۱
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی امروز در مراسم ارتحال امام در خمین گفت: بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) یک فرصت ارزشمند در اختیار ما قرار می دهد که بتوانیم بار دیگر زندگینامه نورانی و ارزشمند و پرفروغ امام را بازخوانی کنیم.

دری نجف آبادی اظهار کرد: بعد از ۳۱ سال از ارتحال امام بزرگوار امروز به وضوح نتیجه کار و مکتب امام را در قلب آمریکا و اروپا مشاهده می کنیم.

وی ادامه داد: در فیلم های این چند روز که از آمریکا منتشر می شود به وضوح می بینیم که مردم در مقابل کاخ سفید شعار در حمایت از مکتب امام، مقام معظم رهبری و حاج قاسم سلیمانی سر می دهند و علیه ترامپ و سیاست های خصمانه آمریکا به پاخواسته اند.

امام جمعه اراک گفت: امروز به برکت مکتب امام تفکر استکبار ستیزی فراگیر شده است و می بینیم مردم بسیاری از نقاط دنیا در حمایت از مستضعفین قیام می کنند.

وی امام را احیاگر راه انبیاء الهی و اهل بیت(ع) و تفکر عاشورا و تاسوعا حسینی دانست و افزود: امام بار دیگر ارزش های دینی و اسلامی را در دنیا زنده کرد.

دری نجف آبادی با اشاره به اینکه ماهیت جنون آمیز و جنایت کار آمریکا از مدت ها قبل و از همان تاسیس آمریکا برای دنیا مشخص شده است اظهار کرد:  امروز می بینیم خود مردم آمریکا هم از سیستم های خصمانه این رژیم استکباری برائت می جویند.

وی با تاکید بر اینکه اساس و پایه آمریکا بر ظلم و غارت و آدم کشی بنا شده است، گفت: تاریخ آمریکا تاریخی پر از جنایت و ننگ است که بیش از صدها سال به جنایت علیه بشریت و آدم کشی مشغول است.

امام جمعه اراک بیان کرد: امروز اخراج آمریکائی ها از منطقه مطالبه مهم امت اسلامی و مردم است که همه باید برای تحقق این مطالبه بزرگ با هم وحدت داشته باشند.

دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه امام به دنیای اسلام آرمان گرایی، عزت، افتخار و استقلال ، مبارزه با استکبار و صهیونیستی جهانی داد ادامه داد: کلاس درس امام بزرگوار صدها درس مهم و روشن دیگر دارد که امروز این درس های بزرگ را باید برای نوجوانان تبیین کنیم.

وی اظهار کرد: بعد از امام راحل رهرو شایسته ایشان مقام معظم رهبری همواره باصلابت و مقتدر راه ایشان را ادامه داده اند که امروز ثمره کار ایشان را در تشکیل جبهه بدون مرز مقاومت مشاهده می کنیم.

امام جمعه اراک یادآور شد: امروز بیداری اسلامی که در دنیا شاهد آن هستیم و نتیجه آن به زانودرامدن نظام استکباری خواهد شد به برکت تفکر امام خمینی(ره) است.

وی خاطرنشان کرد: همه باید پیرو مکتب امام خمینی(ره) باشیم و نظام حاکم داری در دنیا باید به مکتب امام خمینی(ره) که همان مکتب پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) است برگردد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار