در مراسم رحلت حضرت امام (ره) در شهرستان مهریز مطرح شد:

حضرت امام شخصیتی الهی، بی نظیر و تاریخی بود

حجت الاسلام علینژاد: حضرت امام (ره) یک شخصیتی بود که ویژگی‌های خاصی داشت و او را از دیگر رهبران نهضت‌های دنیا متمایز می‌کرد و او یک شخصیت الهی، بی نظیر و تاریخی بود.
کد خبر: ۹۲۴۶۶۰۴
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، حجت الاسلام علیانژاد در مراسم سالگرد رحلت حضرت امام (ره) در مسجد باغبهار مهریز بیان داشت: حضرت امام (ره) یک شخصیتی بود که ویژگی‌های خاصی داشت و او را از دیگر رهبران نهضت‌های دنیا متمایز می‌کرد و او یک شخصیت الهی، بی نظیر و تاریخی بود.
وی افزود: از ویژگی‌های امام راحل مردمی بودن او بود و ایشان بشدت مردم را باور داشت و قائل به این بود که انسان‌ها دارای فطرتی الهی هستند و در حقیقت این ارتیاط بین او مردم دوسویه بود.
علیانژاد تصریح نمود: همدلی و همراهی با مردم از دیگر ویژگی‌های حضرت امام (ره) بود که با مردم خیلی ساده و سلیس و روان صحبت می‌نمود و در عین حال ایشان شخصیتی بسیار ساده زیست بود.
این کارشناس مذهبی ثابت قدم بودن را از دیگر خصوصیات حضرت امام برشمرد و بیان داشت: امام (ره) در مسیری که الهی بود و به آن اعتقاد داشت ثبات قدم داشت و هرگز اهل تزویر و ریا نبود که متاسفانه امروز برخی مسئولین در مسیر انقلاب ثابت قدم نیستند و در مقابل قدرت‌های استکباری منش و رفتار امام راحل را ندارند.
حجت الاسلام علیا نژاد در ادامه با اشاره به ویژگی آرامش روحی حضرت امام (ره) افزود: قوت و قدرت و آرامش امام (ره)‌ریشه در معنویت وی داشت که این روحیه را در خلف صالحش رهبر معظم انقلاب هم می‌توان دید که همانند حضرت امام (ره) در اوج مشکلات کشتی انقلاب را به ساحل آرامش هدایت می‌کند.
وی تصریح نمود: از سفارشات امام راحل لزوم و تاکید بر حفظ وحدت در جامعه بین مسلمین است که اگر خدای ناکرده خللی بین صفوف مسلمین ایجاد شود دشمن از این موضوع بر علیه آنان استفاده خواهد کرد.
ارسال نظرات