نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود مسائل و مشکلات فراوان در عرصه ورزش بر لزوم استفاده از ظرفیت جوانان و پیشکسوتان در راستای ایجاد تحول در ورزش شهرستان اردکان تأکید کرد.
کد خبر: ۹۲۴۶۶۱۱
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، نشست هم‌اندیشی و بررسی مسائل و مشکلات حوزه ورزش شهرستان اردکان با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مسؤولین ورزش شهرستان و هیئت‌های ورزشی برگزار شد.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در این نشست ضمن تشکر و قدردانی از همه ورزشکاران، ورزش دوستان و کسانی که برای ورزش اردکان زحمات زیادی کشیدند، گفت: اعتقاد من این است کسی که می‌تواند برای ورزش این شهرستان کاری انجام دهد خود ورزشکاران هستند.

محمدرضا دشتی اردکانی با اشاره به صحبت‌های مسؤولین هیئت‌های ورزشی که خواستار رعایت عدالت در تقسیم بودجه‌های ورزشی هستند، افزود: همه رشته‌های ورزشی دارای اهمیت هستند و باید حمایت شوند.

وی اظهار داشت: ما باید تحولی را در ورزش اردکان به وجود بیاوریم و این تحول را جوانان ورزشکار که از کف میدان‌های ورزشی بلند شده‌اند با همکاری و همفکری پیشکسوتان این عرصه می‌توانند ایجاد کنند.

نماینده مردم اردکان در مجلس یازدهم بابیان اینکه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب، جوانان را محور کشور قرار داده‌اند، گفت: ما هم مطمئن هستیم که مشکلات ورزش شهر ما به دست توانای جوانان عزیز حل خواهد شد.

وی ضمن تأکید بر اینکه صنایع مستقر در شهرستان اردکان باید به تعهدات اجتماعی خود عمل کنند، افزود: اما اینکه چه مقدار از این هزینه‌ها را صرف ورزش کنیم خود ورزشکاران و مسؤولین هیئت‌های ورزشی باید برنامه و راهکار بدهند تا بتوانیم مشکلات ورزش را حل کنیم.

دشتی اردکانی تصریح کرد: قرار نیست ورزش را در اردکان سیاسی کنیم چراکه اگر ورزش سیاسی شد به حاشیه کشیده می‌شود و من قرار نیست هیچ فردی را به‌عنوان مسئول فلان هیئت ورزشی معرفی کنم اما هر جا لازم باشد از ورزش حمایت خواهم کرد.
وی از مسؤولین ورزشی اردکان درخواست کرد که ورزش را فقط در شهر اردکان نبینند بلکه در کل شهرستان ببینند و به توسعه ورزش روستایی هم توجه داشته باشند و بخش‌ها و روستاها را نیز ببینند تا مردم احساس کنند که نگاه به ورزش تغییر کرده است.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به برخی از کمبودهای ورزشی در شهرستان گفت: زیبنده شهر اردکان نیست که بااین‌همه جمعیت یک استخر شنا نداشته باشد و از مسؤولین ورزش شهرستان می‌خواهم که راه‌اندازی استخر شنا در اولویت کاری آن‌ها باشد.

گفتنی است که در ابتدای این نشست، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردکان و جمعی از پیشکسوتان و رؤسای هیئت‌های ورزشی شهرستان ضمن ارائه گزارش عملکرد به بیان مسائل و مشکلات حوزه ورزش شهرستان پرداختند.
فارس/ 
ارسال نظرات