خبرهای داغ:

جوانان در استمرار راه امام نقش بی‌بدیلی دارند

در بیانیه بسیج فرهنگیان آذربایجان غربی به مناسبت سالروز 15 خرداد آمده است: جوانان در استمرار راه امام خمینی نقش بی‌بدیلی دارند.
کد خبر: ۹۲۴۶۶۲۲
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سازمان بسیج فرهنگیان آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن سالروز رحلت حضرت امام و قیام خونین 15 خرداد بیانیه صادر کرد؛ که در این بیانیه بر لزوم استفاده از ظرفیت جوانان برای استمرار راه امام خمینی تاکید شده است.

در این بیانیه آمده است:

بار دیگر 14 خرداد ماه، سالروز عروج ملکوتی و ارتحال جانسوز خمینی کبیر از راه می‌رسد و عالم و آدم را به تفکر و تاملی دوباره در ابعاد شگرف و شگفت انگیز آن امام دل‌ها فرا می‌خواند.

حقیقت این است که با هجرت آسمانی آن بزرگمرد جهان، بیش از پیش با تفکرات، آرمان‌ها و اهداف متعالی و انسان ساز آن آفتاب بی غروب آشنا شده و هر سال عظمت وجودی اش را احساس کرده است.

سی ویکمین سالگرد رحلت جانگداز بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حالی فرا می‌رسد که جلوه‌های اعجازگونه امام عظیم الشان ما، یکی پس از دیگری دنیا را به حیرت و بُهتی عمیق فرو برده است.

آری! هنوز فریاد الهی آن بت شکن بزرگ زمان، به گوش می‌رسد و شیاطین و طاغوت‌های زمانه را می‌لرزاند! هنوز نوای دلپذیر پیر روشن ضمیر نهضت اسلام، دل و جانِ محرومان، مستضعفان و پا برهنگان عالم را مالامال از عشق و امید به نجات و پیروزی می‌سازد .

14خرداد امسال رستاخیز عظیم بیعت امت با امام و پیشوای حاضر انقلاب اسلامی و نمایش وفاداری کم نظیر ایرانیان غیور به آرمان‌های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی و صحنه اعلام آمادگی آنان برای ادامه مقاومت و ایستادگی برابر دشمنا به ویژه رژیم فرعونی و دیکتاتور ایالات متحده و رئیس‌جمهور پلید و نادان آمریکا و "نه" بزرگ به نسخه‌های فریبنده و شیطانی کاخ سفید است و نشان خواهد داد ایران اسلامی در آغاز پنجمین دهه عمر با افتخار خود با تمسک به وصیت نامه الهی سیاسی امام و بیانیه گام دوم جانشین حکیم و صالحش، برابر حربه تحریم‌های ظالمانه و راهبرد فشار حداکثری دشمن که نفس‌های آخر را می‌زند، نه تنها تسلیم نخواهد شد بلکه مقتدرتر و عازم‌تر از گذشته با سرعت، عزت و سربلندی از این مقطع حساس تاریخی نیز عبور خواهد کرد.

بسیجیان جان برکف جامعه فرهنگیان استان آذربایجان غربی، تنها راه استمرارِ مسیرِ روشن و امید بخش خمینی کبیر را، مبارزه با فساد و اشرافی‌گری، بازگشت به سبک زندگی اسلامی، مدیریت جهادی و انقلابی، اجرای اقتصاد مقاومتی و استکبارستیزی دانسته و همه مسئولین، مردم و به خصوص جوانان انقلابی را به درک و فهم کامل و زمینه سازی عمل به محتوای بیانیه سرنوشت ساز گام دوم انقلاب اسلامی فرا می‌خواند. محوری ترین امر در این مسیر توجه به مردم و حل مسائل مردم و گره گشایی از مسیر بالندگی، رشد و تعالی ملت شریف ایران است و البته توجه به جوانان بعنوان سرمایه اجتماعی بزرگ و البته بهره گیری از تجربه دانشی و راهبردی بلند قامتان علم و فرهنگ کشوردشمنان نظام اسلامی با نگاه به همین تجربه است که تمام تلاش خود را بر این موضوع معطوف کرده است تا با تضعیف ایمان و اعتقاد اسلامی ملت ایران، پشتوانه اصلی نظام اسلامی، یعنی حضور مردم در همه صحنه‌ها را در هم بشکند ولی تا کنون به حمدالله این توطئه عقیم و ناکام مانده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات