با شیوع کرونا در کشور، تدابیر و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی باعث شد بحران کرونا به فرصت تبدیل شود و اقشار مختلف با وحدت و انسجام با این ویروس منحوس مقابله کنند.
کد خبر: ۹۲۴۶۶۴۸
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ سعید نوروزی‌پور؛ با شیوع ویروس کرونا در جهان زندگی میلیون‌ها انسان تحت تأثیر قرار گرفت و کووید ۱۹ منجر به کُندی و یا از بین رفتن فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی در بسیاری از کشور‌ها شد؛ اما در کشور ما با تدابیر و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، شیوع کرونا فرصتی برای همدلی، انسجام و وحدت همه اقشار شد.

پس از بیانات حضرت امام خامنه‌ای مبنی بر احتمال حمله بیولوژیکی بودن شیوع این ویروس، قرارگاه بهداشتی و درمانی امام رضا (ع) به‌منظور ارائه خدمات به بیماران کرونایی در ستاد کل نیرو‌های مسلح تشکیل شد.

ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، نیرو‌های بسیج و گروه‎های جهادی طی هماهنگی با دولت و وزارت بهداشت علاوه بر مشارکت در درمان و راه‌اندازی بیمارستان‌های صحرایی و نقاهتگاه‌ها با خود اتکایی اقدام به تولید ماسک، گان‎های پزشکی و دستکش و انجام عملیات ضدعفونی و گندزداریی معابر و خیابان‌ها کردند.

ملت ایران نشان دادند که همواره به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفته و در میدان حضور پیدا می‌کنند. پس از بیانات حضرت امام خامنه‌ای در نیمه شعبان و دعوت از ملت ایران برای شرکت در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه به هموطنان آسیب‌دیده از کرونا، سیل عظیم مردمی وارد میدان شدند و در کنار نهاد‌های لشکری و کشوری صحنه‌های بی بدیلی از خدمت‌رسانی را خلق کردند.

در قصه کرونا زمانی که مدعیان قدرت در جهان اقدام به دزدی و سرقت تجهیزات پزشکی می‌کردند، هموطنان ما با لبیک به فرمان حضرت امام خامنه‌ای، صحنه‌هایی زیبا از همدلی و کمک به نیازمندان را رقم زدند که در حافظه تاریخ خواهد ماند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی با نگاهی پدرانه و آگاهانه اقدامات کادر پزشکی را ارزشمند خواندند و در چندین سخنرانی خودشان با قدردانی از کادر پزشکی موجب دلگرمی و ارتقا روحیه آن‌ها شد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از آغاز بحران کرونا، با هدایت و بیانات خود فرصتی را ایجاد کردند تا اقشار مختلف مردم همچون دوران دفاع مقدس جبهه‌ای واحد را برای مقابله با مشکلات ایجاد کنند.

این جبهه واحد توانست همچون دوران دفاع مقدس با کارشکنی آمریکا، کشور‌های اروپایی و کشور‌های مرتجع منطقه مقابله و علاوه بر تأمین کیت‌های تشخیص کرونا و تجهیزات پزشکی، حتی آ‌ن‌ها را صادر کند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات